LucasAll Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Hallå folket! Har letat runt efter lite syntar den senaste tiden, hittade denna:http://www.4sound.se/itempg.aspx?id=1202094&artno=285528 Någon som har testat den eller har några åsikter? 🙂
hegobald Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Ungefär lika spännande som Casios VL-tone var på 80-talet! 🙂
hellfog Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 http://www.youtube.com/user/teenageengineering/videos?view=0&shelf_index=2&sort=dd Är väldigt cool, måste ha en själv.
Taus Postat 20 september 2013 Postat 20 september 2013 Jovisst är den ball, men för mycket djupdykning för mig. Sålde den efter ett tag. Rattar hellre en "riktig" synt och gör vad OP-1 kan med dator och midikontroll.
vurt (oregistrerad) Postat 7 oktober 2013 Postat 7 oktober 2013 Tycker denna verkar kul, känns som något som man snabbt skulle kunna spontanpilla med, sampla nått skit genom en knapptryckning och sen bara köra 🙂 Kan vara kul med begränsningar ibland också, då får man liksom tänka till lite. Men jag vet inte, jag har som sagt inte provat den. Vore kul med fler intryck från er som äger eller ägt den.
hegobald Postat 8 oktober 2013 Postat 8 oktober 2013 Har du provkört den? Jopp... En så där parametersynth. Gillar inte det. Gillar inte soundet på den heller.. Låter plast!
vurt (oregistrerad) Postat 11 oktober 2013 Postat 11 oktober 2013 (redigerat) Haft min i några dagar nu, riktigt nöjd 🙂 skönt att vara utan en massa krångliga menyer, riktigt lättarbetad och genomtänkt. Att ljudet låter "plast" vet jag inte, beror nog på vem / hur man gör ljuden kanske. Redigerat 11 oktober 2013 av vurt
LucasAll Postat 11 oktober 2013 Trådstartare Postat 11 oktober 2013 Haft min i några dagar nu, riktigt nöjd 🙂 skönt att vara utan en massa krångliga menyer, riktigt lättarbetad och genomtänkt. Att ljudet låter "plast" vet jag inte, beror nog på vem / hur man gör ljuden kanske. Beställt en nu också! Verkar fett!
Ajaj Barnhagen Postat 25 november 2013 Postat 25 november 2013 Kan bara hålla med Vurt. Väldigt mångsidig och lättarbetad.
Ajaj Barnhagen Postat 31 mars 2014 Postat 31 mars 2014 Vad tycker ni OP-ägare om nya uppdateringen? Själv blev jag lite kär i nya Dsynth på en gång. :-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.