juliaselma Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 Hej! Jag sjung och söker någon att spela ihop med. Ett band eller en person. Jag bor själv i Malmö så hade varit fint om det fanns någon i krokarna! Lyssna gärna på mig i min profil. Kan tänka mig de allra flesta genrer. Må väl!
nimn Postat 17 september 2013 Postat 17 september 2013 Hej, Jag gör progressive house, ganska Avicii-inspirerat. Inget jätteseriöst utan någonting jag sysselsätter mig med på fritiden. Tycker väldigt mycket om att få exklusiva vocals att arbeta med eftersom det blir mycket mer unikt då. Jag bor också i Malmö fast om ett samarbete blir aktuellt vet jag inte hur stor roll det egentligen hade spelat då allt jag behöver är en acapella-slinga av dig och jag inte har någon inspelningsutrustning att erbjuda, men det är väl en bonus iaf 🙂 Spana in mitt senaste verk, det är väl något sådant här det hade kunnat låta men med din röst istället: Hör av dig om det verkar intressant!
BIRCHGROVE Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Hej Har du tillgång till en studio för inspelning av sång? /BIRCHGROVE http://soundcloud.com/birchgrove
bbruudeen Postat 21 september 2014 Postat 21 september 2014 Hejsan! Letar också efter någon att ha ett band med eller samarbeta med! Hör gärna av dig om du skulle kunna tänka dig att sjunga med mig! Hejsan! Letar också efter någon att ha ett band med eller samarbeta med! Hör gärna av dig om du skulle kunna tänka dig att sjunga med mig!
kristina-b85 Postat 12 oktober 2015 Postat 12 oktober 2015 Hej Jag heter Kristina 30 år Jag har sjungt hela mitt liv www.myspace.com/thenewchanse MVH kristina.b85@Outlook.com
Johan Brynte Postat 18 oktober 2015 Postat 18 oktober 2015 har du mic reflex skydd eller den nya bollen? eller typ puff skydd. samt kanske en isolerad rum och sjunga i? med ljudämpning? och vad gör du för musik ?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.