Jump to content
Annons

Välkommen nya Moderatorer!


chrisB

Recommended Posts

Hej!

Vill bara säga Välkommen!! 🙂 till två nya Moderatorer (Dumb Dan och Neko) här i Reason forumet.

Är själv nyfiken på vilka ni är, så presentera er gärna.

/ Chris B

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej, Daniel här.

Jag spelar musik åt danshållet, tidigare datorföraktande hårdvarumänniska och numera frälst; 🙂 sedan 2001 är det Reason som gäller, men på senare tid mera Cubase.

Förra året startade jag nätlabeln Bevlar. Då visste jag inte ett smack om andra nätbolag, trodde jag var först i världen med idén. 🙂

Nu vet jag förstås bättre och har lärt mig massor under resans gång - inte minst tack vare detta förträffliga forum och tidningen Studio (som jag numera också Reason-tipsar i då och då).

Jag har gjort en del skivsläpp under åren (det första på 80-talet) och nu är det snart dags igen. Ska bli roligt att åter få sin musik pressad på vinyl, svårslagen känsla...

Vad gäller moderatorsuppdraget kommer jag att liksom Chris inte pilla för mycket och bara lägga mig i om det behövs.

Ser fram emot lite mer aktivitet här i Reasonforumet nu när 3:an släppts!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Daniel!

Kommer säkert bli toppen här i Reasondelen. 😛 Har det ju varit hittills.. bortsett från, som du nämner, den avsaknad av aktivitet som jag upplever titt som tätt.. 😛

Hej å hå!

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, jämfört med Sonarforumet så verkar Reasonforumet vara rena NY!

Egen sida i Studio oxå!

AVIS!

😛

PS! 😛

DS

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenixen. Jag är väl mer en allmän moderator och kommer i huvudsak låta de andra pojkarna här sköta jobbet, men finns de inte i närheten när det verkligen behövs så ska jag hjälpa till.

Jobbat en del i reason, även om det inte är mitt huvudprogram. 3an verkar dock innehålla det mesta jag saknat tidigare och jag kommer definitvt att sitta en hel del med det har jag en känsla av, det finns en hel del mäktiga features nu. Måste bara införskaffa mig det först...

I övrigt gör jag 80tals syntpop eller EBM eller dylikt, håller dock på att allt mer införskaffa mig analoga syntar. Inget släppt än, inte officiellt i alla fall. Men det kanske blir ändring på det inom en snar framtid, jag får återkomma om den saken. Det var jag, kort och gott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...