Kjubeis Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Halloj! Amatörfråga: Funkar det bra att mixa med lurar direkt från en Macbook av senare modell, helt utan externt ljudkort? Tack Tompa
Niklas J Blixt Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Klart det går! Som jag brukar säga: "Allt går utom trasiga klockor och spädbarn!" 😄
Kjubeis Postat 12 september 2013 Trådstartare Postat 12 september 2013 Gött! Tack! 🥰 Följdfråga - funkar den inbyggda micken i Macbook att spela in på en DAW utan för mkt lag/delay? Jag inser att ljudkvalitén är dålig med tänkte som idé/demoinspelning. /Tompa
hegobald Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 I varjefall Garageband funkar det.. Låter rätt bra dessutom om den inbyggda micen!
drloop (oregistrerad) Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Mac inga problem med latency. Kör!
Niklas J Blixt Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Angående inspelningen med den inbyggda micken tycker jag du ska kolla in detta! http://therecordingrevolution.com/2013/08/23/reader-spotlight-marco-bucci-and-his-campsite-recording/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.