Burnin Sven (oregistrerad) Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Varför måste det hoppa till så förbannat på Ipaden och flera gånger till och med varje gång jag byter sida här på studios forum. Man hamnar ju för i helvete både här och där det är otroligt irriterande ta bort skiten nu annars kan ni avsluta mitt abonnemang på tidningen omedelbart.
BluesBoy Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Det hoppar till ett par gånger för mig också, men jag hamnar inte " här och där".
KillwithSkill Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Verkar vara vanligt förekommande. Den lokala blaskan och Aftonbladet är bedrövliga! Säkert Apples fel 😉
hegobald Postat 12 september 2013 Postat 12 september 2013 Ladda hem Chrome till paddan och surfa med den! 🙂
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 13 september 2013 Postat 13 september 2013 Jag har både chrome och några till tror jag och du killedill den kan du stoppa nånstans vettu
BluesBoy Postat 13 september 2013 Postat 13 september 2013 Ladda hem Chrome till paddan och surfa med den! 🙂 Jag kör med den. 😉
JJRockford Postat 13 september 2013 Postat 13 september 2013 Varför måste det hoppa till så förbannat på Ipaden och flera gånger till och med varje gång jag byter sida här på studios forum. Man hamnar ju för i helvete både här och där det är otroligt irriterande ta bort skiten nu annars kan ni avsluta mitt abonnemang på tidningen omedelbart. Flash-animeringar som paddan inte klarar?
KillwithSkill Postat 13 september 2013 Postat 13 september 2013 Det är väl bara vanlig pdf? Eller finns det en "studio"-app?
JJRockford Postat 13 september 2013 Postat 13 september 2013 Det är väl bara vanlig pdf? Eller finns det en "studio"-app? Varför måste det hoppa till så förbannat på Ipaden och flera gånger till och med varje gång jag byter sida här på studios forum. Man hamnar ju för i helvete både här och där det är otroligt irriterande ta bort skiten nu annars kan ni avsluta mitt abonnemang på tidningen omedelbart. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.