Jump to content
Annons

Kasst på ipaden gör en galen

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Varför måste det hoppa till så förbannat på Ipaden och flera gånger till och med varje gång jag byter sida här på studios forum. Man hamnar ju för i helvete både här och där det är otroligt irriterande ta bort skiten nu annars kan ni avsluta mitt abonnemang på tidningen omedelbart.

Annons
Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Jag har både chrome och några till tror jag och du killedill den kan du stoppa nånstans vettu

Postat

Varför måste det hoppa till så förbannat på Ipaden och flera gånger till och med varje gång jag byter sida här på studios forum. Man hamnar ju för i helvete både här och där det är otroligt irriterande ta bort skiten nu annars kan ni avsluta mitt abonnemang på tidningen omedelbart.

Flash-animeringar som paddan inte klarar?

Postat

Det är väl bara vanlig pdf?

Eller finns det en "studio"-app?

😉

Postat

Varför Ipad överhuvudtaget?

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.