Boyster Postat 6 september 2013 Postat 6 september 2013 Tjena, undrar bara om någon vet hur man kan förminska storleken på "innehållet" i logic x... Så man får plats med mer i skärmen och slipper skrolla så mycket. Det är jävligt tight på min 13" En del saker kan jag inte ens se riktigt.. Om jag har nog många plugs så kan jag inte ens se alla i inspector kolumnen.. Tacksam för svar!
Boyster Postat 7 september 2013 Trådstartare Postat 7 september 2013 Men det är konstigt för när jag kopplar booken till en extern skärm så blir storleken på innehållet detsamma.. Dvs att allting förstoras också när jag kopplar till större skärm? :/
D200 Postat 7 september 2013 Postat 7 september 2013 Om du klonar skärmen är det väl samma upplösning?
Fabz Postat 13 oktober 2013 Postat 13 oktober 2013 Jag har samma problem. JAg har trixat lite fram och tillbaka i terminalen, men det verkar inte gå att ändra. Möjligen om man går in och ändrar i plistfilerna i LogicX:s paketfiler, men det känns lite risky och man riskerar att bli av med inställnignarna vid en uppdatering ändå...
hegobald Postat 13 oktober 2013 Postat 13 oktober 2013 Macbook Pro 13" stödjer 1920x1080 med lite trick.. Läs sista svaret denna tråd https://discussions.apple.com/thread/4702711?start=0&tstart=0
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.