Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena, undrar bara om någon vet hur man kan förminska storleken på "innehållet" i logic x... Så man får plats med mer i skärmen och slipper skrolla så mycket. Det är jävligt tight på min 13" En del saker kan jag inte ens se riktigt.. Om jag har nog många plugs så kan jag inte ens se alla i inspector kolumnen..

Tacksam för svar!

Annons
Postat

Men det är konstigt för när jag kopplar booken till en extern skärm så blir storleken på innehållet detsamma.. Dvs att allting förstoras också när jag kopplar till större skärm? :/

Postat

Om du klonar skärmen är det väl samma upplösning?

• 1 månad senare...
Postat

Jag har samma problem. JAg har trixat lite fram och tillbaka i terminalen, men det verkar inte gå att ändra. Möjligen om man går in och ändrar i plistfilerna i LogicX:s paketfiler, men det känns lite risky och man riskerar att bli av med inställnignarna vid en uppdatering ändå...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.