Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag skrev några låtar/videos för några år sen, och har legat ute på Youtube och skrotat sen dess. Men det är väldigt få människor som hittat dit? Det skulle vara intressant med ett omdöme, är det bra eller dåligt? Jag har lagt upp några klipp på min hemsida blosboda.se Snälla titta och tyck nåt!!! 😕

Mvh Arne

Annons
Postat

Jag skrev några låtar/videos för några år sen, och har legat ute på Youtube och skrotat sen dess. Men det är väldigt få människor som hittat dit? Det skulle vara intressant med ett omdöme, är det bra eller dåligt? Jag har lagt upp några klipp på min hemsida blosboda.se Tittta och tyck nåt!!! 😕

Mvh Arne

Nu har över 300 människor läst min förfrågan utan att svara! Det är lite kusligt, som att ligga skadad på gatan och ropa på hjälp, men alla bara går förbi? 😊
Postat

Nu har över 300 människor läst min förfrågan utan att svara! Det är lite kusligt, som att ligga skadad på gatan och ropa på hjälp, men alla bara går förbi? 😊

En vänlig människa har svarat (privat), positivt! 🙂
Postat

Du är riktigt duktig på det du gör, men lite för mycket "tokigt" för min smak. Jag tycker du ska hitta på en karaktär och göra en sitcom på internet där du gör både skådespel och musik kopplat till avsnitten. Jag skriver det i all välmening! 🙂

Postat

Tackar! Där fick jag ett litet uppslag. Det blir som det blir när man sitter hemma och pular. Jag kan hålla med dig om att det blir lite väl udda och tokigt, men det är ändå någon form av resultat, kanske lite Facebook stuk "titta vad jag har gjort, snälla bekräfta mig. Jag är av princip inte med i Facebook, så det får bli "Studio Forum" istället 😮

Postat

Du är riktigt duktig på det du gör, men lite för mycket "tokigt" för min smak. Jag tycker du ska hitta på en karaktär och göra en sitcom på internet där du gör både skådespel och musik kopplat till avsnitten. Jag skriver det i all välmening! 🙂

+1

Jag vet inte om du skriver det lite på skämt, lite lustigt sådär. Så med smarta, roliga texter kan du säkert få en publik.

Postat

Tycker den Magic coffee-låten är hur skön som helst. Fanns fler bra låtar på din YouTube-sida.

Kan inget om produktion/mixning så vågar inte uttala mig om det, men ditt gitarrlir är det inget fel på.

Det är klart, hade du lirat in hårdrock (och kanske även haft lite halvnakna brudar i videon) istället hade du fått betydligt mer uppmärksamhet av massan.

Dock fastar jag personligen direkt för äktheten i det du gör. Tycker det är underbart när nån vågar göra, och gör, precis det som faller en in.

Det är lättare (och kanske lönsammare) att smälta in i mängden för att bli uppskattad av det som är "på modet", och "coolt" istället för att bara vara sig själv.

Hör av dig när du kommit ut på landet. 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.