sunderling Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Jag vill öva på att mixa trummor och få dem att låta perfekt. Är det någon som har råa inspelningar av trummor som jag kan få mixa och leka med? Ska ej publicera dem eller något. Tänkte bara sitta och mixa för att lära mig!
Demonproducenten Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 kanske kan fixa nåt ska bara kolla med dom som äger det hela om det är ok
sunderling Postat 29 augusti 2013 Trådstartare Postat 29 augusti 2013 kanske kan fixa nåt ska bara kolla med dom som äger det hela om det är ok Vore kanon! Som sagt, det är bara i syfte att jag ska bli bättre. Ska aldrig publicera eller använda i något.
mimla Postat 8 september 2013 Postat 8 september 2013 Om det fortfarande är aktuellt kan jag fixa något!
sunderling Postat 8 september 2013 Trådstartare Postat 8 september 2013 Om det fortfarande är aktuellt kan jag fixa något! Ja gärna. Är det ordentligt uppmickat och bra gjort så det är lättare att mixa?
Soundprocessingstudio Postat 9 september 2013 Postat 9 september 2013 (redigerat) http://www.cambridge-mt.com/ms-mtk.htm Där har du massor av låtar att tanka hem och de flesta har trummor och det är typ alla musikstilar du kan tänka dig. Redigerat 9 september 2013 av Soundprocessingstudio
Faderix Postat 9 september 2013 Postat 9 september 2013 Jag har en hel del filer från min egen trumstudio som du kan få laborera med. Maila mig gärna så lägger jag upp en session åt dig. Vill du ha bara trummorna eller även låten dom är spelade till? Om du vill ha låten så behöver jag kolla om det är ok och finns risk att det är kärvare läge. Skadar inte att iallafall kolla läget. Email: info@mikaelwikman.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.