Gäst Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Behöver hjälp! Hej Jag söker en duktig keyboardist/pianist att bolla lite ide´r med. Jag har en hel del material vi kan jobba med. Jag är 54 och ganska erfaren gitarrist. Just nu låter jag mig gärna inspireras av grabbar som "Clapton" Gillar soundet och musikerna han har med sig, (Steve gadd" är ju inte att leka med) i övrigt är jag väl nappad med mycke 70-80-tal, typ Deep Purple, Queen, Elo och på senare tid även David Lee Roth, Steve Vai mf. Nu försöker jag hitta ett nytt sound , öppen även för lite mer moderna tongångar, bara det svänger. Jag och min fru kommer under 2014 flytta till en gård på landsbygden och låta bygga en studio med mycket pubkänsla. Ett spännande projekt där jag kommer att bjuda in musiker som kan hjälpa mig utveckla mina ide´r. Välkommen / Arne Se lite av vad jag och min fru pulat ihop på blosboda.se (OBS dom bästa låtarna finns självklart inte ute på nätet)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.