Guitar Nilsson Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Du kan inte ladda upp den till Soundcloud och sen dela den därifrån? Bra ide' ska testa det.
Guitar Nilsson Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Från Soundcloud hittar jag inte filen alls i datorn... Är det verkligen en vanlig MP3-fil?
guranisten Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 (redigerat) Jag gjorde precis som jag beskrev. Laddade upp mp3 filen på soundcloud. Var inga problem att hitta både mp3 och wav filen. Kör också mac. Redigerat 29 augusti 2013 av guranisten
Guitar Nilsson Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Varför är jag sån idiot? Samtidigt påstås att jag har IQ över medel. Jag skäms allt jag orkar dag o natt. Jag gjorde precis som jag beskrev. Laddade upp mp3 filen på soundcloud. Var inga problem att hitta både mp3 och wav filen. Kör också mac. Länka din Soundcloud-gitarrvaganza här så kanske jag kan distribuera vidare...
guranisten Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 (redigerat) Då ska vi se om det blir länkat rätt 🙂 Hoppas det fixar sig Studioforum - Gitarr - Extravaganza Redigerat 29 augusti 2013 av guranisten
BluesBoy Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 (redigerat) Då ska vi se om det blir länkat rätt 🙂 Hoppas det fixar sig Studioforum - Gitarr - Extravaganza Funkar utmärkt. 🙂 Edit: Verkar som om Facebook inte gillar "comule.com" i Signias länk..... Edit 2: Jag länkade till din soundcloudlänk på mitt FB. Hoppas det är ok. 🙂 Redigerat 29 augusti 2013 av BluesBoy
Signia Postat 29 augusti 2013 Trådstartare Postat 29 augusti 2013 Verkar som om Facebook inte gillar "comule.com" i Signias länk..... Det var som fan.Kanske gjort sig känt för att lagra en massa dumheter på den servern eller nåt då. Blivit bannad av Facebook typ. Har tyvärr inte tillgång till något annat just nu 🙁
guranisten Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Funkar utmärkt. 🙂 Edit: Verkar som om Facebook inte gillar "comule.com" i Signias länk..... Edit 2: Jag länkade till din soundcloudlänk på mitt FB. Hoppas det är ok. 🙂 Självklart är det ok, inga problem 😉
Guitar Nilsson Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Nu har även jag lyckats få ut det på min FB, tack vare guranistens Soundcloud. Blir kul att se om någon orkar kommentera...
Wernborg Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Ojojoj. Fantastiskt bra projekt. Vilken höjdaridé!!! Alla solon låter riktigt bra. Har missat detta, hade varit kul att vara med. Grattis!! 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.