slejnard Postat 20 augusti 2013 Postat 20 augusti 2013 Vem vinner, vem försvinner? Hur går era tankar kring programmet? Har vi redan mjölkat fram alla talanger? Missade gårdagens program men ska kolla ikväll kl 20.00.
Neosus Postat 20 augusti 2013 Postat 20 augusti 2013 Jag tror att nån kommer att vinna........... såatte. 😱 1
KillwithSkill Postat 20 augusti 2013 Postat 20 augusti 2013 Jag tror att nån kommer att vinna........... såatte. 😱 Ja, jag känner på mig det med! I går var det ett par stycken som kunde sjunga, men inte mer än så. Axelryckning! Men det är hyfsat kul nu i början när alla blåbär ger sig på en audition.
slejnard Postat 20 augusti 2013 Trådstartare Postat 20 augusti 2013 Jag tror att nån kommer att vinna........... såatte. 😱 😮 du kan ha rätt! 😮 Nu börjar det!
whaatswe Postat 20 augusti 2013 Postat 20 augusti 2013 Om nån kunde dräpa den där skalle-per kopian som sitter i juryn tror jag programmet hade vart mycket bättre ^^. Bojkottar dock programmet sen flera år tillbaka och ser bara enstaka avsnitt här och där men känns ju rent spontant som om det inte handlar om musik längre utan bara är nått showbiz spektakel som tv4 kör för att nöjja massorna (och självklart för att tjäna pengar).
Guitar Nilsson Postat 20 augusti 2013 Postat 20 augusti 2013 De tar ju in miljoners miljoner på sms-röstande barn. Hela TV4 är ju uppbyggt på sms-röstande. Jag såg nån fotbollslirande snubbe som var helt grym på att sjunga....
SadamJR Postat 21 augusti 2013 Postat 21 augusti 2013 Audition-avsnitten kan va lite kul. Själva programmet sedan tycker jag är skittråkigt.
Tunnan och Moroten Postat 21 augusti 2013 Postat 21 augusti 2013 Japp ibörjan är det ju skoj. Även de som sjunger bra kan vara kul att se. Kommer ihåg Petri som var med för ett par år sedan han med bon jovi rösten såg honom med ett 60cl ölglas i sumpan sittandes på en parkbänk med bergsprängare. Bar överkropp och bergsprängare med hårdrock är standard när man ser honom. Ibland har han utan men alltid en öl i näven. Verkar vara poppis i tex ryssland om man läser på youtube. 22 miljoner klick på den poppuläraste videon 😛 Han var förövrigt förband när vi spelade på en kina resturang 2010 😛 Här är videon,
Tunnan och Moroten Postat 21 augusti 2013 Postat 21 augusti 2013 Hmm blev lite fel/upprepningar, sitter på mobilen och skriver. Hursom Petri är kungen av idol.
hwasser Postat 21 augusti 2013 Postat 21 augusti 2013 (redigerat) Hmm blev lite fel/upprepningar, sitter på mobilen och skriver. Hursom Petri är kungen av idol. Han bor i Solna va? Har för mig att en polare som bor där sett honom lira gura på nån bänk Redigerat 21 augusti 2013 av hwasser
slejnard Postat 21 augusti 2013 Trådstartare Postat 21 augusti 2013 Jens Hult som sjöng nyss var riktigt bra! 🙂
Tunnan och Moroten Postat 21 augusti 2013 Postat 21 augusti 2013 Han bor i Solna va? Har för mig att en polare som bor där sett honom lira gura på nån bänk han bor i sundbyberg, elelr gjorde det förut allafall =)
BluesBoy Postat 22 augusti 2013 Postat 22 augusti 2013 Jens Hult som sjöng nyss var riktigt bra! 🙂 Blev länkad till det klippet på FB. Han var riktigt bra.Son till en trummis jag lirade med för 30 år sedan, hehe.
Måsart Postat 22 augusti 2013 Postat 22 augusti 2013 Idol känns så gammalt på något sätt, jag vet inte vad det är. Formatet känns så jävla B och uttjatat. Samma sak år efter år....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.