hellfog Postat 18 augusti 2013 Dela Postat 18 augusti 2013 (redigerat) Denna gång ska ni göra "avslappnande musik", vad ni nu associerar med "Relaxing music" kan vara vilken stil som helst och instrument. Bara att du tycker det är avslappnande och för lyssnarna. Ni får gärna ha med en bild till låten, som ger lyssnarna en bättre uppfattning av låten.. Deadline 13 Oktober kl 12 Skicka till studiofestival42@gmail.com MAX ETT BIDRAG PER PERSON. Redigerat 10 oktober 2013 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 augusti 2013 Dela Postat 18 augusti 2013 Spännande! Ska försöka vara på och med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 18 augusti 2013 Dela Postat 18 augusti 2013 Jag slappar lite, det är långt kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 augusti 2013 Dela Postat 18 augusti 2013 Gött loop 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 18 augusti 2013 Dela Postat 18 augusti 2013 Kan bli kul. Vi får se om jag orkar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flabb Postat 18 augusti 2013 Dela Postat 18 augusti 2013 Risken är man somnar innan man kommit ur introt om det är för avslappnande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 18 augusti 2013 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2013 Risken är man somnar innan man kommit ur introt om det är för avslappnande Men är det så avslappnande, så är det en 10P. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 18 augusti 2013 Dela Postat 18 augusti 2013 flabb, om du är tillbaka i civilisationen kan vi starta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 augusti 2013 Dela Postat 18 augusti 2013 Risken är man somnar innan man kommit ur introt om det är för avslappnande 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 augusti 2013 Dela Postat 18 augusti 2013 #42 dont panic. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 18 augusti 2013 Dela Postat 18 augusti 2013 Instrumentalt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 18 augusti 2013 Trådstartare Dela Postat 18 augusti 2013 Instrumentalt? Inget tvång på sång, så Instrumentalt går bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amis Postat 20 augusti 2013 Dela Postat 20 augusti 2013 Vilken träff, alltså! Jag håller på och gör en avslappningslåt just nu. Så räkna med mig. Fråga; jag hade tänkt ha lite sövande text till låten. Är det tillåtet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 augusti 2013 Dela Postat 20 augusti 2013 Byssan lull? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 20 augusti 2013 Trådstartare Dela Postat 20 augusti 2013 Vilken träff, alltså! Jag håller på och gör en avslappningslåt just nu. Så räkna med mig. Fråga; jag hade tänkt ha lite sövande text till låten. Är det tillåtet? Javisst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 20 augusti 2013 Trådstartare Dela Postat 20 augusti 2013 Byssan lull? Är en tortyr låt va? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 augusti 2013 Dela Postat 20 augusti 2013 Jo den är hemsk! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DMM Postat 20 augusti 2013 Dela Postat 20 augusti 2013 (redigerat) Kul idé! Om jag hinner och råkar få inspiration till att skriva/producera en sådan låt så ska jag banne mig göra det, men jag anmäler mig i sådana fall först när jag har en låt klar, om jag hinner före deadline. Har bekymmer att hinna med Studio-mellon just nu.... [Edit: såg Saddams fråga 🙂 ] Måste det vara sång också, eller kan det även vara instrumentalt? Redigerat 20 augusti 2013 av DMM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 20 augusti 2013 Trådstartare Dela Postat 20 augusti 2013 Kul idé! Om jag hinner och råkar få inspiration till att skriva/producera en sådan låt så ska jag banne mig göra det, men jag anmäler mig i sådana fall först när jag har en låt klar, om jag hinner före deadline. Har bekymmer att hinna med Studio-mellon just nu.... [Edit: såg Saddams fråga 🙂 ] Måste det vara sång också, eller kan det även vara instrumentalt? Studio-mellon låten ska inte vara klart förens dec. Så du borde hinna med denna också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DMM Postat 20 augusti 2013 Dela Postat 20 augusti 2013 Studio-mellon låten ska inte vara klart förens dec. Så du borde hinna med denna också. 😳 Nu har jag ju annat att göra också, förutom StudioForum-tävlingar 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 augusti 2013 Dela Postat 28 augusti 2013 Började på en låt men somnade ifrån. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amis Postat 28 augusti 2013 Dela Postat 28 augusti 2013 Byssan lull? Haha, nej. Men den låten är verkligen avslappnande 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 31 augusti 2013 Dela Postat 31 augusti 2013 Klar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 31 augusti 2013 Trådstartare Dela Postat 31 augusti 2013 Klar Du kan skicka till studiofestival42@gmail.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 augusti 2013 Dela Postat 31 augusti 2013 Också klar! Ska bara hitta på ett bra låtnamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 31 augusti 2013 Dela Postat 31 augusti 2013 Nu inskickad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 september 2013 Dela Postat 2 september 2013 Inskickad! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 2 september 2013 Dela Postat 2 september 2013 Inskickad! 😮 Gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 september 2013 Dela Postat 2 september 2013 Gott! Då är vi åtminstone två. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 september 2013 Dela Postat 2 september 2013 Tar en tupplur tills låtarna släpps... 😑 -_- 😑 -_- 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.