hellfog Postat 13 augusti 2013 Dela Postat 13 augusti 2013 (redigerat) Medans vi väntar på Melodistudiofestival, så tänkte jag vi kunde ha några StudioFestivaler så länge. Kom med några förslag, gärna något som inte är begränsat till en viss musikstil, så alla kan vara med. Har några själv, vissa kanske har redan varit en festival sedan tidigare. 1: komponera musik till en bild. (Alla har samma bild) 2: Gör en låt som representerar dig själv (en låt som verkligen är du och din stil) Redigerat 13 augusti 2013 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 augusti 2013 Dela Postat 13 augusti 2013 Härligt med spånartråd! Musik till bild har vi haft men kan gärna ta en repris på den. Hojtar till här om jag kommer på nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vmbr Postat 13 augusti 2013 Dela Postat 13 augusti 2013 Förslag 2 vore något Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flabb Postat 13 augusti 2013 Dela Postat 13 augusti 2013 Jag har bytt strängar på min gitarr så gärna nåt tema som man kan ha gura med på 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 13 augusti 2013 Trådstartare Dela Postat 13 augusti 2013 Jag har bytt strängar på min gitarr så gärna nåt tema som man kan ha gura med på 🙂 Jag kommer definitivt ha ett tema där alla kan vara med, och spela vilka instrument man vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pme (oregistrerad) Postat 13 augusti 2013 Dela Postat 13 augusti 2013 #42 måste naturligtvis reserveras för: "Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything" eller om man så vill. So Long, and Thanks for All the Fish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 augusti 2013 Dela Postat 13 augusti 2013 Klockrent pme! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flabb Postat 13 augusti 2013 Dela Postat 13 augusti 2013 #42 måste naturligtvis reserveras för: "Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything" eller om man så vill. So Long, and Thanks for All the Fish Kastar inte in handduken, tar med den 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 13 augusti 2013 Dela Postat 13 augusti 2013 ...Så mycket bättre-tema: Gör en tolkning på nån annans medverkandes låt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 13 augusti 2013 Trådstartare Dela Postat 13 augusti 2013 ...Så mycket bättre-tema: Gör en tolkning på nån annans medverkandes låt. Inte dum idé alls. Skulle vi faktiskt kunna göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 14 augusti 2013 Trådstartare Dela Postat 14 augusti 2013 Så lite fler idéer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bloeas Postat 14 augusti 2013 Dela Postat 14 augusti 2013 ...Så mycket bättre-tema: Gör en tolkning på nån annans medverkandes låt. Bra förslag! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amis Postat 14 augusti 2013 Dela Postat 14 augusti 2013 Här kommer några; komposition med endast ett instrument såsom gitarr, piano, orgel, etc. Låt om historisk person; såsom Florence Nightingale, Mona Lisa, Leonardo da Vinci, etc. Klassisk orkesterkomposition. Bästa avslappningskomposition. Bästa folkmelodi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.