Johanberg Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 (redigerat) Electro med influenser av diverse subgenrer. Va fan då för? - Inspirerande - Utvecklande - Förmodligen rätt skoj - Komplettera varandra när det gäller kunskaper Jag suger på mastering, är ingen doktorand inom musikteorier. Greppar arrangemang, har ett sjukt driv och ett bra nätverk (inom relevant område) Min studiotid brukar beläggas under dygnets sena timmar - 21-03. Varje eller varannan dag. Logic Pro 9 mestadels nu för tiden. Men greppar även FL-studio hyfsat bra. Inboxa eller tjöta i linan. Redigerat 13 augusti 2013 av Johanberg
Johanberg Postat 13 augusti 2013 Trådstartare Postat 13 augusti 2013 (redigerat) Vi tillägger - Jag anser inte att jag har något material idag, som ska ses som färdigt eller tillfredsställande nog. Men en sjuhelvetes massa uppslag med potential 🙂. Redigerat 13 augusti 2013 av Johanberg
Samuel Håkansson Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 lägg upp nått privat som du gjort och skicka länk 🙂 hur länge har du hållt på? Jag jobbar i fl 🙂
Alexxi Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Visa mig vad du gjort i PM, jobbar i FL sedan några år tillbaka. Soundcloud hittar du nedan.
antwall Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Tja låter intressant! Vart bor du? Jag har själv hållit på i ca 3års tid! Proddar i FL! Jag har komplett studio och även ett cdj sett! Hör av dig!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.