Jump to content
Annons

Auralex ProGo

Ekstasis

Recommended Posts

Annons

Hur mycket Auralex ProGo kommer att kosta när den kommer till Sverige är ännu inte känt.

Tillverkare: Auralex (www.auralex.com).

Kontakt: Sennberg (www.sennberg.se).

• rep_up.png
  • 0

Ursprungligt publiceringsdatum: 2013-06-28 - 10:00 Skribent:

Du Kan ju börja men att kontakta den svenska återförsäljaren Sennberg som

anges i artikeln.

Redigerat av Piccazzo
Dela på andra sajter

Capoten (oregistrerad)

Retar mig lite på att det står "portabel ljudisolering" i titeln till notisen. Det är väll bara frågan om vanliga absorbenter?

Dela på andra sajter

Såna där spikar du väl ihop själv till en bråkdel av priset, sen får du råd med en eller flera U47 i stället.

Eller om du går till ett snickeri så snor de ihop en hel trave såna där på en timme. Never in my foot att jag skulle betala för färdigbyggda såna där.

Dela på andra sajter

Du Kan ju börja men att kontakta den svenska återförsäljaren Sennberg som

anges i artikeln.

Sennberg är distributör - inte återförsäljare.

- och som sagt, så är det svenska listpriset 6740:-/st, enligt Sennbergs prislista från juni i år.

Här är ett pdf-blad om dem, för den som är intresserad: http://www.auralex.c...GOSpecSheet.pdf

Personligen tycker jag att de känns alldeles för dyra, men det utesluter ju inte att andra kan tycka att priset är ok eftersom man slipper snickra själv, utan får en färdig produkt direkt...

Retar mig lite på att det står "portabel ljudisolering" i titeln till notisen. Det är väll bara frågan om vanliga absorbenter?

Ja - det är tyvärr många som blandar ihop begreppen - och om det står fel i en av de största musiker-tidningarna i landet, gör det ju inte situationen bättre precis...

Akustikbehandling handlar det om - INTE ljudisolering!

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.