tordA Postat 25 mars 2005 Dela Postat 25 mars 2005 R Radical O Old C Comical K Kinky F Famous A Amazing R Refreshing T Trustworthy 😆 testa själv: go-quiz.com acronym Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 25 mars 2005 Dela Postat 25 mars 2005 O Overwhelming S Sophisticated I Intelligent R Refreshing I Irresistible S Shocking Like I didn't know that 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 mars 2005 Dela Postat 25 mars 2005 Glamorous Responsible Ambitious Helpful Normal Hehe... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 25 mars 2005 Dela Postat 25 mars 2005 H Handy O Orderly F Flirtatious S Silent ??????????? 😆 T Tough E Easy I Influential N Naive Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 25 mars 2005 Dela Postat 25 mars 2005 N Normal K Kind A Arty I Industrious Tjo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 25 mars 2005 Dela Postat 25 mars 2005 Haha T - Technological O - Outrageous K - Kind A - Appealing S - Sloppy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 25 mars 2005 Dela Postat 25 mars 2005 D - Dashing E - Easy N - Neglected T - Tasty O - Odd N - Noisy "absolut" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 25 mars 2005 Dela Postat 25 mars 2005 Legendary Ambitious Vigorous Relaxed Eccentric Lazy ????!!! Lovable, sådär ja 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 25 mars 2005 Dela Postat 25 mars 2005 D - Dramatic E - Explosive M - Magical O - Organic N - Noisy I - Influential Q - Quaint U - Unforgettable S - Sexy ..ELLER HUR!!!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 25 mars 2005 Dela Postat 25 mars 2005 Shaggy Mystical Unusual Light Accurate Naughty Jaha? Jag tror jag ska börja tro på astrologi när jag ändå håller på.. 🙂 /Smulan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Albert.D Postat 25 mars 2005 Dela Postat 25 mars 2005 (redigerat) Det här var ju Roligt... 🙂 A.. Adventurous L.. Luxurious B.. Bubbly E.. Energetic R.. Refined T.. Trustworthy D.. Dramatic A.D Redigerat 25 mars 2005 av Albert.D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 25 mars 2005 Dela Postat 25 mars 2005 Kinky 🙂 Awkward 😄 Revolutionary 🙂 Legendary 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 25 mars 2005 Dela Postat 25 mars 2005 oj! 🙂 V Vigorous A Appealing C Creepy U Unusual M Mystical Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zando Postat 25 mars 2005 Dela Postat 25 mars 2005 (redigerat) Z Zonked----------->vad betyder det,sjunker jag? A Adventurous N Neat D Distinguished O Overwhelming Det här lät bättre J Joyful A Astounding C Careful K Keen Redigerat 25 mars 2005 av Zando Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 26 mars 2005 Dela Postat 26 mars 2005 Helt Aningslös Men Måttligt Ambitiös Gör Rejält Egendomliga Låtar Låter Annorlunda 😉😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 26 mars 2005 Dela Postat 26 mars 2005 D ödsallvarlig A nnorlunda N ekande I rriterande E nhanced L åg .. eller ja 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 26 mars 2005 Dela Postat 26 mars 2005 Deras version var ännu sämre.. D Delightful A Arty N Naughty I Ideal E Excellent L Lazy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 26 mars 2005 Dela Postat 26 mars 2005 aha! det är ju sånt här man fick göra hela sin skolgång var gång det kom en klämkäck bildpedagog till skolan. Så skulle man skriva och rita en sak för varje bokstav. Jag blev rätt duktig på xylofoner.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 26 mars 2005 Dela Postat 26 mars 2005 aha! det är ju sånt här man fick göra hela sin skolgång var gång det kom en klämkäck bildpedagog till skolan. Så skulle man skriva och rita en sak för varje bokstav. Jag blev rätt duktig på xylofoner.. Hmm.. Det fick aldrig jag göra.. Fan dig. Ville också göra det juh. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 26 mars 2005 Dela Postat 26 mars 2005 (redigerat) S uperhuman O utstading U nbeatable N aked D ominator ?? E ndless N ogrann 😆 Redigerat 26 mars 2005 av sounden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 26 mars 2005 Dela Postat 26 mars 2005 Wunderbaums-smelly Off-topic Neanderthal Deranged Erotical (not!) Rethorical Bad motherfunker Oi! Younger (than Chris B, at least!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 26 mars 2005 Dela Postat 26 mars 2005 (redigerat) E Elitist K Keen B Bright E Exhausting R Rich G Glorious Tro det, den som vill! 😄 Där fanns ju fler kul tester: Mr Flip may explode without warning EXPLOSIVE 🙁 Håkan Edit: la till lite Redigerat 26 mars 2005 av Håkan Ekberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 mars 2005 Dela Postat 27 mars 2005 R Radical O Old C Comical K Kinky F Famous A Amazing R Refreshing T Trustworthy Jag trodde "Rockfart" stod för "Klippfjärt"? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 27 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 27 mars 2005 "Klippfjärt" 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Warped Postat 27 mars 2005 Dela Postat 27 mars 2005 W Whimsical A Amazing R Raw P Perverse E Elitist D Devious Perverse? huh? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 27 mars 2005 Dela Postat 27 mars 2005 S Smooth H Hardworking A Appreciative D Distinguished O Overwhelming W Wonderful S Sexy Vad säger ni om det här då? N New A Amazing T Tempting T Tough V Vigorous A Appreciative K Kinky T Technological A Ambitious R Rounded E Entertaining N Nutty Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Postat 28 mars 2005 Dela Postat 28 mars 2005 Hmm... Antar att jag bör hålla mig undan, för ert eget bästa 😕 Jealous Orderly Naughty Talented Exhausting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 mars 2005 Dela Postat 29 mars 2005 N Nerdy E Eccentric K Kind O Overwhelming 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.