Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej är det någon som har provat Metal Guitar Gods EZmix Pack, Lead Vocals EZmix Pack eller

EZmix 2? Är lite sugen på att köpa något av dom men vill veta vad ni tycker o dom. Har ni spelat in något som ni har använt dom pluggarna länka det så jag får höra 🙂 Eller finns det andra pluggar som är bättre som ni tycker jag ska köpa istället?

Annons
Postat

Hej är det någon som har provat Metal Guitar Gods EZmix Pack, Lead Vocals EZmix Pack eller

EZmix 2? Är lite sugen på att köpa något av dom men vill veta vad ni tycker o dom. Har ni spelat in något som ni har använt dom pluggarna länka det så jag får höra 🙂 Eller finns det andra pluggar som är bättre som ni tycker jag ska köpa istället?

Testat Ezmix 2. Gillar det inte av några anledningar. För det första så lär du dig ingenting av det. Om du hittar en preset som gör mirakel på ditt vocal track, så kan du inte gå in och kolla vad exakt som hänt. Du kan heller inte gå in och tweaka, tex om du hittat en preset som gör nästan vad du vill utom att de saknas en cut vid 200hz, så kan du inte gå in och fixa det i EZmix2 utan måste lägga på en EQ efter. Men jag ogillar det mest för att man lurar sig själv. Visst blir resultatet bra, men du lär dig ju ingenting på det.

Enda gångerna jag använder de nu, är när jag ska göra väldigt snabba låtskisser.. men jag använder de knappt då. Men är dem bra? sure..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.