Jump to content
Annons

IK Multimedia släpper sin version av Neve kompressor

Recommended Posts

Annons
Postat

Jepp såg det. Har White 2A och Black 76 sedan gammalt och är väldigt nöjd med dem (76:an är grüm på trumbussen). Om den här Neve-kompressorn håller samma klass så kan det ju bli frågan om ett köp i en framtid nära mig 🙂

Yllet kanske kan ge en mer utförlig recension 😉

Vänligen,

CHAE

Postat (redigerat)

Yllet kanske kan ge en mer utförlig recension 😉

Vänligen,

CHAE

Såg nyheten idag. Använde Neve 33609 (ser ut som en sån på bilden?) en del när jag körde UAD och tyckte den var ok på trummor, men inte mycket mer. Använder själv IK White2A fliitigt (sång, bas) så det blir nog till att testa denna så småningom 🙂.

/Jon

Redigerat av Yllet
Postat

[...] så det blir nog till att testa denna så småningom 🙂.

/Jon

Go man, go!

Väntar med spänning 🙂

Postat (redigerat)

Spännande, UAD's 33609 är min favorit på både vlrvel och parallellbuss.

Redigerat av mietek
pme (oregistrerad)
Postat

Håller de fortfarande på trilskas med sin container av flera pluggar eller går de att köra enskilt utan extra dynga som man kunde förr?

TONHER (oregistrerad)
Postat

Håller de fortfarande på trilskas med sin container av flera pluggar eller går de att köra enskilt utan extra dynga som man kunde förr?

Precis!

Gillar inte heller den lösningen....

Men jag känner mig sjukt intresserad av denna. Har inte provat UAD:n, men har Liquid mixen.

Den är ju inte så nice direkt 😏

Postat

Det går utmärkt att köra pluggarna en och en, dock är själva registreringen i deras custom shop lite onödigt omständig.

Mvh Jon

pme (oregistrerad)
Postat

Det går utmärkt att köra pluggarna en och en, dock är själva registreringen i deras custom shop lite onödigt omständig.

Mvh Jon

Det var inte det saken handlade om. Fick svar för några månader sedan om att demon och riktig vara var det samma. Dvs waste of space i mänder.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.