Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag har hitintills släppt en EP och ett par singlar med eget material, spelat in demos och är i full gång med mera. Känner att jag skulle vilja ta det till nästa level och skaffa en riktig studio och även producera en del för andra. Har eget musikföretag. Skulle vara trevligt med ett samarbete, med någon mer som är i de tankarna. Eller om du redan har en studio och söker nå´n att samarbeta med. Har en del bra studioutrustning att bidra med.

🙂

• 3 veckor senare...
Annons
Postat

jag har en studio på hobby nivå där vårt band spelar in. jag jobbar gärna med folk i den =)

Postat

Hej Minja!

Jag har en mindre hemmastudio, Pro Tools, monitorer och lite micar. Jag har också en examen i musikproduktion och vill göra något större av inspelningskunskaperna! Jag skriver, spelar in och mixar/mastrar mina egna låtar och söker låtskrivar partner. Jag håller till utanför Malmö/Lund. Du kan nå mig på mailen: johnwork113@gmail.com

Hälsningar

John

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.