Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag kör macbook pro med Logic X och 2x KRK Rokit 8 aktiva monitorer kopplade med RCA kabel, jag får då ett pip i bägge monitorerna som är riktigt jobbigt. Jag kör HDMI kabel in i datorn och extern hårddisk, tangentbord, mus, piano och ljudkortet (som är ett focusrite). Jag tror att pipet har och göra med att det sitter så pass många usb kablar i datorn men det vore riktigt nice att kunna köra monitorerna och alla usb tillbehör samtidigt 🙂 uppskattar all hjälp! Mvh Alex

Annons
Postat

Koppla ur så mycket du kan och se om pipet försvinner och börja sedan koppla in en grej åt gången och se när det börjar pipa igen.

Postat

det räckte med att jag tog ur HDMI mac converter så slutade det att pipa.. Men jag vill ju kunna ha Logic på stor skärm, måste ju finnas ett sätt att undvika detta pipande på?! 🙂

Postat

Pröva att googla mac convertern och se om ngn annan har liknande problem och ring till dom du köpte den av och fråga om det är fel på ditt exemplar.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.