D Vibe Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Fölk som klagar på katter som kissar i sandlådan.. människor är värre. Plockade precis flertalet fimpar från gårdens sandlåda. 😠 Fölk och fä...
Fidden Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Tänk då om katten börjar röka. Det hade ju fått kattastrofala konsekvenser.
SadamJR Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Jag är lite allergisk mot katter, men det är ju inte deras fel.
D Vibe Postat 4 augusti 2013 Trådstartare Postat 4 augusti 2013 Jag är lite allergisk mot katter, men det är ju inte deras fel. Jag med tyvärr. Kliar i ögonen 🙁 Kommer nog aldrig kunna skaffa någon katt.. 🙁
SadamJR Postat 4 augusti 2013 Postat 4 augusti 2013 Syrrans mellangrabb köpte en katt som i praktiken kom att bo hos syrran ganska snart. Han spenderar det mesta av sin tid utomhus, men har inte lurat ut att han kan jama för att bli insläppt. Däremot fattar han vem jag är, så när jag kommer på min cykel dyker han ofta upp och vill bli insläppt. Huvudintresset är då matskålen, men först vill han bli klappad i en 10-15 sekunder. Det passar mej bra för då räcker det med att tvätta händerna för att slippa ett allergiuttag.
Zakyath Postat 11 augusti 2013 Postat 11 augusti 2013 Där jag bor skulle vi behöva fler katter. Råttor överallt!
D Vibe Postat 12 augusti 2013 Trådstartare Postat 12 augusti 2013 Det slår vi ett slag för! Igår plockade jag en fimp ur vår egna gräsmatta! 😠
SnigelDynamit Postat 19 november 2014 Postat 19 november 2014 Jag älskar katter och hatar rökning så det här är helt klart en mycket bra tråd.
Zakyath Postat 19 november 2014 Postat 19 november 2014 Fördelen med rökare är väl att de inte biter sönder ens gitarrkablar.
SnigelDynamit Postat 19 november 2014 Postat 19 november 2014 Fast det vet man aldrig. En rökare utan cigaretter kan göra mycket galna saker.
The Outcast (oregistrerad) Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 En del katter är rätt bra.
Linus Postat 1 januari 2015 Postat 1 januari 2015 Efter att ha läst trådarna Kanelbulle & Kaffe och Ämne 3331- kaffe läste jag den här rubriken som Fölk som klagar på kaffe... ...men det kan väl ingen klaga på?! 🤪
D Vibe Postat 18 april 2015 Trådstartare Postat 18 april 2015 Mjaaww, vad söta ni är 🥰🙂 Läser Längstah då och då, men har varit sämre på att skriva själv där på sista tiden.. 🙂
Bocken Bruse (oregistrerad) Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Har själv sex katter... en kille och fem tjejer... bor på landet så här det ingen som stör mina katter. Här är två bilder på mina älsklingar. 🥰 Större bild: http://s6.postimg.org/r7xy39ipr/bocken_bruse.jpg Sörre bild: http://s6.postimg.org/fe8j121hb/katt1tusse.jpg
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.