Tweakid Postat 14 juli 2013 Postat 14 juli 2013 Hej Jag söker som sagt en sångare eller sångerska till en låt jag har gjort. Det är både text och sång jag behöver hjälp med. Och det är i genren progressive house som det gäller. Låten kommer att släppas på ett skivbolag senare. För mer info skicka pm eller maila: TweakidContact@gmail.com https://soundcloud.com/tweakid/tweakid-skywards 1
kristina-b85 Postat 12 oktober 2015 Postat 12 oktober 2015 www.myspace.com/thenewchanse hej jag heter Kristina Blomstrand mail kristina.b85@Outlook.com
rubini Postat 13 oktober 2015 Postat 13 oktober 2015 Hej! Om det fortfarande är av intresse så här jag bland släppt EP I England tillsammans med Dubinsky tidigare! Renate Rubini Ft Dubinsky - Mind Och här får du har du ett live-framträdande från min release-konsert så du kan höra mer av min röstkvalitet Renate Rubini - I Couldn't Stay Hoppas vi hörs! Med vänliga hälsningar Renate Rubini Rubinien@gmail.com Renaterubini.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.