Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag kör en 32" TV som main och en 24" bredvid för mixern. Fast gör jag endast mixjobb så blir det tvärtom. Då drar jag upp mixern på 32"-TVn och sätter "main-board-eller-vad-det-nu-heter" på skärmen bredvid.

988515_437118096384390_1747282744_n.jpg

Får du inte gamnacke av att sitta sådär?

Annons
Meidenberg (oregistrerad)
Postat

Jag bytte precis från 2st Dell wa2209 till 1st Dell S2740L, Jag MÅSTE ha 2st skärmar för grafik/3d men det kändes lite överflödigt med 2 för musik och var inne på Wellnes spår när det kommer till placering av monitorerna.

Postat (redigerat)

Jag ångrade mig lite och satsade på en

DELL U2713HM

27" istället för dessa 2st 24", i och med att jag vill ha så stort arrangemangsfönster som möjligt.

Tycker ni att det var rätt val? Och så kan jag komplettera med en lite mindre skärm i framtiden, låt oss säga 24", eller blir det för stort med?

Sedan var jag lite inne på en 29" istället för denna 27" också, blir ju en stor bad ass skärm;

http://www.dustinhom...ed-black-white/

Är riktigt sugen på den, men med den skulle det innebära att jag inte kan komplettera med en ytterligare skärm, i och med att den är så stor. Sedan vet jag att vissa spel inte använder sig av upplösningen som finns på skärmen, vilket gör att spelen liras i mindre format. Men jag kommer ju inte lira så mkt spel som sagt, utan vill ha det för prodd.

Redigerat av jontah
Meidenberg (oregistrerad)
Postat

U2713HM är nog en väldigt trevlig skärm.

Var sugen på Dells motsvarighet på 29" (21:9) men känns så sjukt bred, jag är för övrigt van vid 16:10 så steget till 16:9 fick räcka. Har du kikat på dom där 29"-skärmarna irl? dom är mer breda än stora 🙂

Postat

U2713HM är nog en väldigt trevlig skärm.

Var sugen på Dells motsvarighet på 29" (21:9) men känns så sjukt bred, jag är för övrigt van vid 16:10 så steget till 16:9 fick räcka. Har du kikat på dom där 29"-skärmarna irl? dom är mer breda än stora 🙂

haha yes. Faktum är att jag ändrade orden och beställde Dell 29"aren =) så det blev den tillslut! tror jag kommer bli nöjd med en stor skärm istället för 2st separata skärmar. Aldrig gillat att dela upp skärmen liksom. Även fast det är smidigt på många sätt. Tror jag kommer bli sjukt nöjd!! Dessutom spela spel på den som stödjer det formatet och upplösningen ska tydligen vara gudomligt och kolla film med.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.