Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hello! Skulle ta upp det här med apple kundtjänst men dom skuile ha 339:- för tekniskt support(!!!!!!)

När jag kopplar in mobilen i datorn så rensas typ allt jag sparat nästan, alla filmer, all musik, egna rignsignaler etc... Varför detta??

Hoppas nån vet svaret, snart slår jag sönder mobilen o köper aldrig mer en apple produkt!

Annons
Postat

låter som nån synkningsinställning som är lite tokig. har ingen iphone dock, så jag vet inte vad och hur man ändrar,

Postat

Hello! Skulle ta upp det här med apple kundtjänst men dom skuile ha 339:- för tekniskt support(!!!!!!)

När jag kopplar in mobilen i datorn så rensas typ allt jag sparat nästan, alla filmer, all musik, egna rignsignaler etc... Varför detta??

Hoppas nån vet svaret, snart slår jag sönder mobilen o köper aldrig mer en apple produkt!

Just do it!

Postat

Jag vet inte exakt hur iTunes funkar, men du kanske har olika användarkonton på iTunes i datorn och iTunes i telefonen? Och så försöker den synka mot datorkontot som inte har någonting alls?

Postat

339 spänn för teknisk support? låter som affärsmodell från Apple det..

Postat

Kolla vilken profil som är inloggad i iTunes Store på datorn och telefonen.

Avbryt synken när du kopplar in den och säkerhetskopiera. Så borde det gå.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.