rockdemon Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 Hello! Skulle ta upp det här med apple kundtjänst men dom skuile ha 339:- för tekniskt support(!!!!!!) När jag kopplar in mobilen i datorn så rensas typ allt jag sparat nästan, alla filmer, all musik, egna rignsignaler etc... Varför detta?? Hoppas nån vet svaret, snart slår jag sönder mobilen o köper aldrig mer en apple produkt!
Fidden Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 låter som nån synkningsinställning som är lite tokig. har ingen iphone dock, så jag vet inte vad och hur man ändrar,
JJRockford Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 Hello! Skulle ta upp det här med apple kundtjänst men dom skuile ha 339:- för tekniskt support(!!!!!!) När jag kopplar in mobilen i datorn så rensas typ allt jag sparat nästan, alla filmer, all musik, egna rignsignaler etc... Varför detta?? Hoppas nån vet svaret, snart slår jag sönder mobilen o köper aldrig mer en apple produkt! Just do it!
JJRockford Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 Jag vet inte exakt hur iTunes funkar, men du kanske har olika användarkonton på iTunes i datorn och iTunes i telefonen? Och så försöker den synka mot datorkontot som inte har någonting alls?
D Vibe Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 339 spänn för teknisk support? låter som affärsmodell från Apple det..
Naymari Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 Kolla vilken profil som är inloggad i iTunes Store på datorn och telefonen. Avbryt synken när du kopplar in den och säkerhetskopiera. Så borde det gå.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.