rockdemon Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 Hello! Nån som har ett tips(gärna gratis) om nåt program där jag kan sitta o designa bandlogotyper? jag vill kunna göra snyggare effekter än paint men behöver inte photoshop avancerat(att lära mig det igen lär ju ta några veckor).
rockdemon Postat 2 juli 2013 Trådstartare Postat 2 juli 2013 fick precis höra att adobe illustrator is the shit så det löste sig...
Valle Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 fick precis höra att adobe illustrator is the shit så det löste sig... Ja, för den är inte ett dugg mer avancerad än Photoshop.
Zakyath Postat 2 juli 2013 Postat 2 juli 2013 det är ju inte som paint direkt, men jag tycker det är väldigt enkelt för hur kraftfullt det är
D Vibe Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 (redigerat) Paint.net är rätt trevlig. www.getpaint.net/ Redigerat 3 juli 2013 av D Vibe
Linus Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 fick precis höra att adobe illustrator is the shit så det löste sig... Verkligen gratis. Men visst, det är bästa valet för att rita logotyper som ska skalas och tryckas etc.
Fidden Postat 3 juli 2013 Postat 3 juli 2013 Verkligen gratis. Men visst, det är bästa valet för att rita logotyper som ska skalas och tryckas etc. Detta är nu tråden för logotyper som ska skalas.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.