Burnin Sven (oregistrerad) Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 Kolla så du får rätt socket på den där kylaren du länkade till det ser inte ut som 2011 är med
jontah Postat 4 juli 2013 Trådstartare Postat 4 juli 2013 (redigerat) Kolla så du får rätt socket på den där kylaren du länkade till det ser inte ut som 2011 är med Yes! Köper ju med ett mounting kit =) Såhär ser varukorten ut: http://www.inet.se/k...2917/2013-07-04 Tänkte mer om det var någon skillnad med att ha större fläkt, i och med att den inte var så mycket dyrare, varför inte Linus valde denna över 9an. Den är tystare och kyler bättre också. Ram minnena har dem inte inne på lagret så jag köper det från dustin istället. Redigerat 4 juli 2013 av jontah
Linus Postat 4 juli 2013 Postat 4 juli 2013 Rekommenderas det? några nackdelar med den kontra 9an?Med dubbla fläktar går den där CPU-kylaren på lågvarv. 🙂Men låt moderkortet styra hastigheten, dämpningskabeln som följer med fläkten kommer bara att motarbetas. Sätt nu den åt rätt håll så den suger in luft framifrån och blåser ut till bakre casefläkten.
jontah Postat 4 juli 2013 Trådstartare Postat 4 juli 2013 Med dubbla fläktar går den där CPU-kylaren på lågvarv. 🙂 Men låt moderkortet styra hastigheten, dämpningskabeln som följer med fläkten kommer bara att motarbetas. Sätt nu den åt rätt håll så den suger in luft framifrån och blåser ut till bakre casefläkten. ledsen om jag är lite seg, vad menar du med? du hade rekommenderat att vänta på 9an istället för den större modellen som jag la till nu eller?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.