Jump to content
Annons

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Kolla så du får rätt socket på den där kylaren du länkade till det ser inte ut som 2011 är med

Annons
Postat (redigerat)

Kolla så du får rätt socket på den där kylaren du länkade till det ser inte ut som 2011 är med

Yes! Köper ju med ett mounting kit =) Såhär ser varukorten ut:

http://www.inet.se/k...2917/2013-07-04

Tänkte mer om det var någon skillnad med att ha större fläkt, i och med att den inte var så mycket dyrare, varför inte Linus valde denna över 9an. Den är tystare och kyler bättre också.

Ram minnena har dem inte inne på lagret så jag köper det från dustin istället.

Redigerat av jontah
Postat
Rekommenderas det? några nackdelar med den kontra 9an?
Med dubbla fläktar går den där CPU-kylaren på lågvarv. 🙂

Men låt moderkortet styra hastigheten, dämpningskabeln som följer med fläkten kommer bara att motarbetas.

Sätt nu den åt rätt håll så den suger in luft framifrån och blåser ut till bakre casefläkten.

Postat

Med dubbla fläktar går den där CPU-kylaren på lågvarv. 🙂

Men låt moderkortet styra hastigheten, dämpningskabeln som följer med fläkten kommer bara att motarbetas.

Sätt nu den åt rätt håll så den suger in luft framifrån och blåser ut till bakre casefläkten.

ledsen om jag är lite seg, vad menar du med? du hade rekommenderat att vänta på 9an istället för den större modellen som jag la till nu eller?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.