Jump to content
Annons

GLAD PÅSK!


®offe

Recommended Posts

Hej alla forum-medlemmar.

Vill bara önska er en glad påsk. Har varit upptagen en tid, och när jag nu tittar in i hönsgården så hör jag ett kackel som jag inte hört förut. 😉 Det har hänt mycket under tiden jag vände bort skallen.

Nåväl, här är en tråd enbart för att vi ska önska varandra glad påsk. Imorgon åker familjen på en liten båttur till Helsinki, skönt att komma hemifrån några dagar. Förutom fred på jorden 😲 hoppas jag:

- att ni får era påskönskningar uppfyllda

- att påskharens anlete kommer att lysa över eder hela helgen

- att våra nya moderatorer får färgglada påskägg

- att vi får tillbaka gamle Dan C, med ärr i själen och en påse nyskrivna sånger

- att nya medlemmar ska känna att de kommit rätt, till ett forum med en kamratlig ton och obegränsat med kompetens

- att när jag vill tillrättavisa någon på forumet så ska jag göra det för att jag vill hjälpa denne, inte för att stjälpa

- att ni alla får minst en kasse med kalla San Miquel att chilla med

Glaaaaaaaad pååååååsk ! !

P & K

®

p.s och naturligtvis en eggstra hälsning till Egghuvud i dessa tider!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ber att få tacka och önska detsamma.

Chefen kom faktiskt förbi med ett påskägg laddat med godis alldeles i detta nu.

Hade nog hellre tagit San Miquel om jag fått välja. 😲

Glad Påsk!

Link to comment
Dela på andra sajter

ChrioN - Det är påskafton på lördag.

Hoppas alla där ute får en trevlig påsk!

(ibland så är det här forumet mysigare än min säng) Men bara ibland. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Stinkey (oregistrerad)

Lösgodis och San Miguel! Undra om det är lika gott som saltlakrits och glögg? ( NO kiddin') :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Glad påsk! 😳

Längtar, längtar, längtar, och det är bara en dags arbete kvar 😳 Fasen va gott det ska bli med långhelg!

I mitt fall, bara softa, leka lite med hemmastudion och bara ta dagarna som dom kommer. Får väl hälsa på mor och far också någon av dagarna...

Är det ok om man skiter i San miguel, och köper sig några Miller istället? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det ok om man skiter i San miguel, och köper sig några Miller istället? 😄

Jajjamänsan. Var och en blir ju salig på sin tro som det heter.

Det viktigaste är att njuuuta. Miller är ju också helt ok, även om mina kompisar som utger sig för att vara öl-kännare tycker att det är som att ha sex i en kanot...

(fucking close to water)

Kuckelikuu!

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Miller är ju också helt ok, även om mina kompisar som utger sig för att vara öl-kännare tycker att det är som att ha sex i en kanot...

(fucking close to water)

Lite off topic på off topic, men... 😎

Hehe, dina kompisar har helt rätt =) Jag tycker att den är go, men den smakar inte så jättemycket, och är totalt livsfarlig på sommaren, då man lätt drar i sig några för många bara för att släcka törsten 😄

Uppskattar riktig öl också, men föredrar normalt Miller framför dom vanliga typ Carlsberg Hof m.fl. Brukar ta några London Pride och kanske en Guiness på Bishops Arms emellanåt annars... Men påstår å andra sidan inte att jag är någon ölkännare heller så..

Men smaken är ju som baken 🙂 Annars så har jag ju inget emot "fucking close to water" även om jag kanske tolkar det medvetet lite fel nudå och kanske hade formulerat det lite annorlunda i det sammanhanget 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Glad Påsk! Och Glad Purim för eventuella jud(ar/innor) här på forumet!

Käka riktigt möe ägg nu till helgen. Det är både gott och nyttigt! 😄

PUNKT!

Redigerat av nkai
Link to comment
Dela på andra sajter

Gald Påsk gänget.

Ska fira med att sitta hela helgen på ett LAN i gbg 😄

Redigerat av L.C
Link to comment
Dela på andra sajter

Ber att få tacka och önska detsamma.

Chefen kom faktiskt förbi med ett påskägg laddat med godis alldeles i detta nu.

Hade nog hellre tagit San Miquel om jag fått välja. 🙂

Glad Påsk!

Vi brukar alltid få goda påskägg av choklad, men den här gången var de utbytta mot en liten ask med lyxchoklad som inte är godare, bara lyxigare. *besviken*

// David

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...