Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag gissar att 80% gÀller smör-och-bröd typ Supertap eller de smÄ OneKnob-grejerna. Skulle bli förvÄnad om L3-16 eller Kramer Master Tape gick för den rabatten.

Postat

Jag gissar att 80% gÀller smör-och-bröd typ Supertap eller de smÄ OneKnob-grejerna.

Troligen. Men Waves brukar erbjuda runt 50 % rabatt pÄ bra och anvÀndbara pluggar i sin "vanliga" mÄnadsrea sÄ jag hoppas ocksÄ pÄ en del bra erbjudanden pÄ torsdag.

Åtminstone en av er har inte provision.

TvÄ, om man ska vara realistisk.

Min födelsedag!

Grattis i förskott!

Postat

Var stÄr det om rean? Insidertips? = )

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Ju mer jag har lÀrt mig desto mindre pluggar anvÀnder jag. NjÀ det ska vara sÄna man inte har som bara Àr av intresse sÄsom vocal och bassrider bl a. Behöver inga sjuttioelva olika kompressorer och EQs.

Postat

Ju mer jag har lÀrt mig desto mindre pluggar anvÀnder jag.

HĂ„ller med dig. Tycker det underlĂ€ttar arbetet om jag begrĂ€nsar mig till ett fĂ„tal pluggar. Sedan finns det tyvĂ€rr alltid pluggar jag suktar efter, som kanske inte gör merparten av jobbet utan snarare grĂ€dden pĂ„ moset. Och de skaffar jag gĂ€rna pĂ„ rea. 🙂

Postat
Skulle bli förvÄnad om L3-16 eller Kramer Master Tape gick för den rabatten.

Kramer Master Tape

Normalpris $200 (ca 1300 SEK)

REA-pris $99 (ca 670 SEK)

REA med rabattkupongen $49 (ca 350 SEK)

đŸ˜łđŸ˜źđŸ˜±đŸ„°

Postat (redigerat)

Jag sÀljer NLS om nÄn vill ha för en billig peng. 400 kr hade jag tÀnkt mig, bara att skicka ett PM.

mvh Jon

Redigerat av Yllet
Postat

Kramer Master Tape

đŸ˜łđŸ˜źđŸ˜±đŸ„°

BestĂ€llde den precis. 🙂

Tack för info/tips!

Postat

Kramer Master Tape

đŸ˜łđŸ˜źđŸ˜±đŸ„°

Det var som....

Gött att man hade lite is i magen för en gÄngs skull!

Givet köp.

Postat (redigerat)

Funderar pÄ

Kramer Master Tape

đŸ˜łđŸ˜źđŸ˜±đŸ„°

Funderar pÄ dessa som ocksÄ gÄr för $49

• Aphex exciter eller
  • Renaissance DeEsser (har bara Cubase egna)
  • Kramer Master Tape (men jag har ju Slate VTM redan!)

Åsikter?

Redigerat av laban1
Postat

Oops, det var ju bra rea och jag har ju ingen band-emulator plugg.

Inte för jag vet vad jag ska ha den till egentligen? NÀr anvÀnder man en band-emulator plugg helst?

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Vtm Àr klart bÀttre. HÀr den sjÀlv. Gillade inte Waves version.

Postat

Fick en kupong pĂ„ $50 idag, via mailen (utan att ha bett om det förövrigt), dĂ€r stĂ„r det "‱ Valid through June 30, 2013.", innebĂ€r det att den bara gĂ„r att anvĂ€nda 30 juni, eller att den gĂ„r att anvĂ€nda till 30 juni? den dĂ€r rean verkar ju vara idag...

Postat

Valid through June 30, 2013.", innebÀr det att den bara gÄr att anvÀnda 30 juni, eller att den gÄr att anvÀnda till 30 juni? den dÀr rean verkar ju vara idag...

Det Àr lurigt, through - jag skulle tro att du kan anvÀnda den 27,28,29 och 30 (för att vara övertydlig)

Jag fick tidgare en Waves Vocher genom ett köp av en produkt, dÄ stod det "valid until 13/6" vilket jag var tvungen att slÄ upp och det betyder sista giltighetsdag 12/6. KnÀppt att ange ett datum dÄ den inte gÀller tycker jag.

I övrigt misstÀnker jag att REAn bara gÀller idag, men att man kan fortsÀtta handla för kupongen ytterligare nÄgra dagar (pÄ ordinarie pris) om man vill. Det kanske finns nÄgon som har sÀkrare uppgifter.

Postat
innebÀr det att den bara gÄr att anvÀnda 30 juni, eller att den gÄr att anvÀnda till 30 juni? den dÀr rean verkar ju vara idag...
Till och med 30 juni. Du tjÀnar betydligt mer pÄ att anvÀnda den idag.
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Rean hÄller pÄ till den 30:e nu enligt Waves sÄ de som har missat har fortfarande chansen.

Postat

Rean hÄller pÄ till den 30:e nu enligt Waves sÄ de som har missat har fortfarande chansen.

SÄ dÀr gör dom alltid, förlÀnger!

Postat

"Due to popular demand", eller hur.. Vouchern var ju giltig t.o.m 30:e sÄ det var ingen större överraskning. Men visst brÀnde jag pengar igÄr trots det!

Postat

Skulle förvÄna mig om waves inte skulle uppdatera till bÄde AAX och AAX/DSP eller vad det nu kallas med nya HDX.

SjÀlv köpte jag kramer tape. Gillar den vÀldigt mycket pÄ elgitarr dÄ jag tycker den tajtar till det sista bra i det lÄga mellanregistret. Limmar ihop gitarrljudet lite Àr min upplevelse.

Ljudexempel, spelar otajt pĂ„ trummorna sĂ„ jag ber om ursĂ€kt för det. Men jag tycker mellanregistret lĂ„ter tajt och fint pĂ„ gitarren iaf 🙂

MVH

Anders

Postat

Skulle förvÄna mig om waves inte skulle uppdatera till bÄde AAX och AAX/DSP eller vad det nu kallas med nya HDX.

SjÀlv köpte jag kramer tape. Gillar den vÀldigt mycket pÄ elgitarr dÄ jag tycker den tajtar till det sista bra i det lÄga mellanregistret. Limmar ihop gitarrljudet lite Àr min upplevelse.

Ljudexempel, spelar otajt pĂ„ trummorna sĂ„ jag ber om ursĂ€kt för det. Men jag tycker mellanregistret lĂ„ter tajt och fint pĂ„ gitarren iaf 🙂

MVH

Anders

Det dĂ€r lĂ€t ju svinbra! 🙂 och tack för din input pĂ„ AAX frĂ„gan, blir nog ett köp Ă€ndĂ„. En sista noobfrĂ„ga bara, visst Ă€r det en download man köper?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.