Jump to content
Annons

Jobbigt med för många elgitarrer?


miren (oregistrerad)

Recommended Posts

miren (oregistrerad)

Hej, det här är off topic på ungefär hela Internet så det kan väl duga här med, det har iallafall något litet med musik att göra:

Jag har kommit på att om jag nånsin ska lära mig spela gitarr ordentligt så behöver jag en gitarr 😉

Och så sitter jag med ett underskott av cash men med dåligt samvete för att den där digitalvideokameran, en Panasonic nv ex3 som jag köpte för några år sen bara använts typ 1,5 timme, skitbra köp där!

Så om nån har en schysst elgitarr över och hellre tycker det verkar kul med en digitalvideokamera så maila mig bild o sådär så kan jag o en kompis som kan det där med att räkna strängar o kolla oljan ta oss en titt på den kanske? I Stockholmstrakten, villsäga...

Det är i vart fall en rätt bra rackare, liten o smidig o så skröt dom när jag köpte den över att den fått en EISA-award. Nypriset var 13500 eller om det var 12500, minns inte och har inte letat fram kvittot i högen än, men jag har inga fantasier om att få ut i närheten av nåt sånt, så vet ni 😉

länk till info om den :

http://www.cyberphoto.se/index.php?http://.../pana/ex3.shtml

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
miren (oregistrerad)

Hehe, en liten koll på vendolin, där fick man tillomed 7 strängar för 1500 😉

Förklarade dina smileys, kanske!

Kanske provar att sikta liiite högre tror jag 😉

Förresten är dom på mig med att sälja tilläggsförsäkring på den för 320 spänn, så om man vill ha ett års garanti så kan man ju köpa till det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, en liten koll på vendolin, där fick man tillomed 7 strängar för 1500 😲

Förklarade dina smileys, kanske!

Kanske provar att sikta liiite högre tror jag 😉

Förresten är dom på mig med att sälja tilläggsförsäkring på den för 320 spänn, så om man vill ha ett års garanti så kan man ju köpa till det.

ja. precis som smileysarna antydde så skämtade jag bara 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

miren (oregistrerad)
Mja, en videokamera skulle man ju vilja ha. Prylgalen som man är 😛

Ja, du ser! Jag är säker på att du har en massa gitarrer, snäppet bättre än reno strata i garderoben, o jag behöver bara en 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, en videokamera skulle man ju vilja ha. Prylgalen som man är 😄

Ja, du ser! Jag är säker på att du har en massa gitarrer, snäppet bättre än reno strata i garderoben, o jag behöver bara en 😄

Jafg har en halvfärdigt hemmabygge som står i garderoben... den låter helt okey om man sätter på rätt micar. Sen så tror jag det står en Falcon Tele-kopia i nån annan skrubb nånstans.

Det är bara att välja 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...