jhm Postat 21 juni 2013 Postat 21 juni 2013 ...för det är ingen som tror att jag - en 60-årig företagsledare - kan låta som en 25-åring. "Proffsigt", får jag höra. Ganska opersonligt, säger jag själv. Jag fuskar i flera olika genrer, har mest fokuserat på att det ska låta så snyggt som möjligt. Men jag hoppas på att göra en hitlåt - har bara kommit halvvägs ännu. 🙂 myspace.com/jhmband/music/song/i-39-m-driving-faster-89609561-99693935
Erik dP Postat 21 juni 2013 Postat 21 juni 2013 (redigerat) Välkommen! Du är nog inte helt unik. Många jag känner har tjänstemanspositioner, passerat möjligheten att gå med i Klubb 27, och skriver låtar. Jag är en sådan. Myspace var nere. Jag lägger min musik på Youtube då de flesta känner till Youtube, men kanske inte Myspace. (Dessutom lägger jag in texterna i videon.) Redigerat 21 juni 2013 av Erik dP
D Vibe Postat 21 juni 2013 Postat 21 juni 2013 Välkommen! Åldern kommer aldrig att hindra mig från att skapa musik och ljud iaf! 🙂
stol Postat 22 juni 2013 Postat 22 juni 2013 Hoppas du kommer att trivas här. Fick inte länken att fungera..
jhm Postat 22 juni 2013 Trådstartare Postat 22 juni 2013 Äsch, länken funkar inte! Om någon vill kolla videon så har jag här länken till Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=JkHqr38qKnA
Erik dP Postat 22 juni 2013 Postat 22 juni 2013 Trevlig feel-good-låt! Inget kontroversiellt, eller spännande, elakt, eller upprörande innehåll, ...utan bara tralla med och njuta av färden. Till och med videon ger begreppet "middle of the road" ett ansikte, visuellt. Lyriken kan inte uppröra någon annan än miljöpartister boende i Stockholm.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.