Sonefors Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 (redigerat) * Fredrik Sonefors * 19 år * Huvud instrument: Piano * Tillbringar ca 80 timmar i studion i veckan * Har nybyggd hemstudio på 10 kvadrat * Influenser från, Linkin park, Orange Blue, Peter Cetera m.fl * Känner att jag behöver en kompanjon... * Satsar på: Skivkontrakt, driva egen studio.... * Bor i Bollnäs i Gävleborgs län... * Hårdvara: Yammaha M1, Jv-1080, E-mu 1820, mxl 992, Tannoy(äldre mod).. * Mjukvara Från: Waves, TC, Antares,The Real Guitar, Cubase SX, Edirol Orc, Stenberg m.fl.... Har tusen och åter tusen ideer...Håller på med nytt "album". Kommer i Sommar... Spelat piano och sjungit sen jag var 4..... Gjort "Studio musik" i ca 2,5 år..... Redigerat 23 mars 2005 av Sonefors
The Mr Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 Välkommen. I bollnäs har ni ju en schysst folkhögskola för musik, med inriktning mot jazz iofs.
Fredster Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 * Tillbringar ca 80 timmar i studion i veckan Helveeeeete!!!! 80 timmar? 11.5 timmar per dag, det är starkt jobbat, jag gissar att du är singel 😉 Välkommen ska du vara i alla fall.
lavrell Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 Helveeeeete!!!! 80 timmar? 11.5 timmar per dag, det är starkt jobbat, jag gissar att du är singel 😉 Välkommen ska du vara i alla fall. haha 😉
robc Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 willkommen ! ****************************** tyck gärna till om mitt senaste alster: https://www.studio.se/index.php?showtopic=9232
Sonefors Postat 23 mars 2005 Trådstartare Postat 23 mars 2005 (redigerat) Härligt välkommnande =)..... nej, inte singel...stabilt sen 2 år tbx =) Sastar stenhårt på att sitta mycket... Har mycket att lära så det finns ingen tid att förlora..hehe Men skolan blir lite lidande 😉 Fast sitter ändå mest under helgerna... 80 var kanske lite överdrivet...60 iaf 😉 Hur mycket sitter ni då ungefär? //Sonefors Redigerat 23 mars 2005 av Sonefors
Lundin Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 har du haft stabilt förhållande i 1,5 år, gjort studiomusik i 1,75 år och sjungit sen du var 6,5år också då?..lite procent hit eller dit är inte så viktigt bara det ser tufft ut... 😲 Välkommen hit ändå
Stinkey (oregistrerad) Postat 23 mars 2005 Postat 23 mars 2005 Bry dig inte om räknenissarna, välkommen hit! 😉
Sonefors Postat 24 mars 2005 Trådstartare Postat 24 mars 2005 har du haft stabilt förhållande i 1,5 år, gjort studiomusik i 1,75 år och sjungit sen du var 6,5år också då?..lite procent hit eller dit är inte så viktigt bara det ser tufft ut... 😎 Välkommen hit ändå Hehe, näe.. ändrade ju från 80 till 60.... Men de andra stämmer... Men det beror väl på också, är väl olika från vecka till vecka =)... //Sonefors
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.