Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag är en 29årig nyutexaminerad student från musikmakarna, som är en YH-utbildning för låtskrivare/producenter. Jag sitter nu i en studio som heter Tuff Studios, i centrala Göteborg, där jag även hade min praktik.

Jag är en låtskrivare/producent som skriver låtar till olika artistprojekt, och har samarbetat med olika förlag, t.ex Universal, Sony, Scandinavian Songs m.m. Min största styrka är produktioner med akustiska inslag, eller en blandning av elektroniskt/akustiskt. Har dock producerat inom de flesta genres.

Ett axplock finns här:

Har även skrivit åt förlaget AMG Scandinavia, som sysslar med produktionsmusik, har co-writat och co-producerat låtarna "Who Gets To Feel This Way", och "The World Is Waiting For Us"

http://search.auxmp.com/search/html/popup_cddetails_i.php?cdcdkurz=AD0022&w=cd&caller=rep

Är du artist, som behöver en producent, eller ett band som behöver en duktig producent/inspelningstekniker, tveka inte att höra av er!

Behöver du en bra mix på ditt/ert inspelade material så är det bara att kontakta mig!

Skulle ett samarbete vara intressant så skicka ett PM här, eller skicka ett mejl till jerry@tuffstudios.se

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.