slejnard Postat 18 juni 2013 Postat 18 juni 2013 Utnämner härmed 18/6 till den stora kaffedagen. Den och alla andra dagar. Så luten er tillbaka och låt er väl åtnjuta! 😄
SadamJR Postat 18 juni 2013 Postat 18 juni 2013 Och nu när det finns en särskild kaffetråd finns det ingen anledning att skriva om detta vanebildande gift i andra trådar.
slejnard Postat 20 juni 2013 Trådstartare Postat 20 juni 2013 Ja då sitter man här igen. Gott äre med en Java.
Fidden Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Internationella akffedagen är inget för oss som bara gillar SVENSKT JÄVLA KAFFE, ERA MULTIKULTURELLA LANDSFÖRRÄDARE! 😠
Fidden Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 (ehm, om herr moderator kikar in så vill jag bara förtydliga att jag skämtade. Jag dricker inte ens kaffe.)
slejnard Postat 29 september 2013 Trådstartare Postat 29 september 2013 Nu ska ni få höra. Läste just på Facebook i en grupp som jag är med i " vi som gillar kaffe på morgonen " att idag den 29/9 är den internationella kaffedagen. Ledsen om min tråd har skapat oreda för er. 😑
Fidden Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Idag, däremot, var det kanelbullens dag. Jag åt 1,5 kanelbulle. Och drack kaffe.
slejnard Postat 4 oktober 2013 Trådstartare Postat 4 oktober 2013 Låter gott som tusiken fidden! Blev en n-boll på café i Arvidsjaur här. + kaffe 😑
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.