Jump to content
Annons

PBM

Recommended Posts

Annons

Jag har de gamla pluggarna som jag använde förut. Men jag har inte hunnit optimera datorn fullt ut så jag ska se till att göra detta först.

Tackar för hjälpen 😉

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Hej!

Har Sonar 3 Studio. ( Köpt från England). Krashar ofta och stänger ned hela datorn, som sedan startar om. Detta händer speciellt

när jag kopplar om från analog till digital ingång i ljudkortet ( ett Audiophile 2496) .

Vet nån vad orsaken kan vara?

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Att SONAR stänger ner men lämnar operativet intakt tycker jag låter väldigt PACE-relaterat... kör du några pluggar från t.ex Waves eller Antares, eller andra som använder det stenhårt avskydda PACE-skyddet?

För er som vill veta mer: Google är Er vän. Här är dock en liten start på vägen... http://www.pfarrell.com/prc/pace.html

Dela på andra sajter

Hej!

Har Sonar 3 Studio. ( Köpt från England). Krashar ofta och stänger ned hela datorn, som sedan startar om. Detta händer speciellt

när jag kopplar om från analog till digital ingång i ljudkortet ( ett Audiophile 2496) .

Vet nån vad orsaken kan vara?

Har haft liknande problem. Kör Sonar 3 PE. Omstarter utan anledning. Provade att ändra inställningen för minnesklockfrekvensen från auto till fast värde i biosen, sedan dess har det funkat "klockrent" 😛

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.