Jump to content
Annons

Copyswede "överträffar" sig själva


JJRockford

Recommended Posts

fast det där är lite osant eller hur?

Ptja, det beror sig ju på hur man väljer att se på det. Här är ett av inläggen. Och sen det andra.

Valles ursäkt mellan dessa två bestod i följande:

"Inte min mening, du är självklart ingen fitta. Men jag var tvungen att ta till extremt exempel för att min poäng skulle nå dig. Du har trots allt inte visat prov på att vara särskilt uppmärksam annars i tråden. Liksom."

Han var alltså tvungen att skriva så. Och passade samtidigt på att få med ytterligare ett påhopp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

öl är gott så här på sommaren 🙂

Du känner inte att ett eventuellt äktenskap hindrar dig från sånt? 🙂

Fast själv ska jag väl egentligen erkänna att jag inte är så förtjust i just öl. Men det finns ju annat. Använder det mer som något slags konceptuellt begrepp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ptja, det beror sig ju på hur man väljer att se på det. Här är ett av inläggen.

ja just det

Om jag gjorde en cover på en av dina låtar och skrev om texten med titeln "JJRockford, hen är en fitta hen!" Inte nog med att radion hade dissat en sådan låtönskan från allmänheten; du själv hade nog sett till att stoppa tillgängliggörandet med hänvisning till §3, URL.

det är ju ett exempel på OM han skulle göra så och hur du och radion ISF skulle reagera

om jag skulle sparka dig på pungen skulle du förmodligen vika dig dubbel

men vill du mena att jag just sparkade dig?

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Du känner inte att ett eventuellt äktenskap hindrar dig från sånt? 🙂

Fast själv ska jag väl egentligen erkänna att jag inte är så förtjust i just öl. Men det finns ju annat. Använder det mer som något slags konceptuellt begrepp.

haha! nej inte det minsta 😄

vad föredrar du då om inte öl?

Link to comment
Dela på andra sajter

kunde du inte skickat ett pm med detta då?

😆

Visst - men jag tyckte att min kommentar tillförde minst lika mycket till tråden som de båda antagonisterna har gjort de senaste 50 inläggen eller något... 😉

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

ja just det

det är ju ett exempel på OM han skulle göra så och hur du och radion ISF skulle reagera

om jag skulle sparka dig på pungen skulle du förmodligen vika dig dubbel

men vill du mena att jag just sparkade dig?

Det finns ett oändligt antal formuleringar Valle hade kunnat välja istället. Att det inte skulle ligga en mycket medveten tanke bakom just den "titeln" tror jag ärligt talat inte på 🙂

Att man dessutom inte klarar av att be om ursäkt utan att samtidigt ta chansen att ändå sopa till lite igen är väl lite sådär?

haha! nej inte det minsta 😄

vad föredrar du då om inte öl?

Mycket rom&cola brukar det bli. Men egentligen nästan vad som helst förutom vin och öl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fel!

Nej, men ironiskt nog hjälpte jag dig just att hitta ett påstående som i princip alltid är sant 🙂

Men för de övriga forum-deltagarnas skull, kan vi inte ta dylikt tjafs via PM istället?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men för de övriga forum-deltagarnas skull, kan vi inte ta dylikt tjafs via PM istället?

Du har spenderat fem inlägg i rad med att prata om min person. Sedan kommer jag med en korrigering. Och så är det tjafs ...

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Du har spenderat fem inlägg i rad med att prata om min person. Sedan kommer jag med en korrigering. Och så är det tjafs ...

Ja, då har vi väl ungefär lika många inlägg var med prat om respektives person? Men det var bara ett förslag. Vi kan fortsätta tjafsa här också 🙂

Fast korrigering var kanske inte riktigt ordet du sökte. Det var ju trots allt en felaktig invändning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad betyder "felaktig invändning"?

När kan man ställa utom rimligt tvivel att en invändning inte är annat än en felaktig invändning?

När man t ex påstår att det inte finns ett oändligt antal andra möjliga fiktiva (?) låttitlar än "JJRockford, hen är en fitta hen".

Eller missförstod jag din invändning?

Men allvarligt talat, kan vi inte släppa det här nu? Du håller dig till själva diskussionerna i fortsättningen utan att blanda in en massa ovidkommande åsikter du kan tänkas ha om den du diskuterar med? Så gör jag detsamma. Och låter dina gamla synder vila i frid 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller missförstod jag din invändning?

Du förstod inte min fråga.

Men allvarligt talat, kan vi inte släppa det här nu?

Absolut. Jag vill inget hellre.

Allt du härefter postar som direkt eller indirekt kan härledas till det sidospår som uppstått i den här tråden där jag direkt eller indirekt nämns eller varit involverad i, eller om du kommenterar det här inlägget (ens refererar till det genom ett annat inlägg i den här tråden eller i en annan), kommer att tas som en invit från dig till mig om fortsatt "tjafs" 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...