Guitar Nilsson Postat 12 juni 2013 Postat 12 juni 2013 Helt omänskligt bra liveljud. Hur fan är det möjligt, de låter bättre än alla studioinspelningar jag hört. Blir sjukt nyfiken på vad trummisen Leon Taylor (son till orginaltrummisen Mel Taylor) har för ridecymbal? Aldrig hört bättre. Kan det vara samma cymbal farsan hade redan på 50-talet?
D Vibe Postat 13 juni 2013 Trådstartare Postat 13 juni 2013 Har påbörjat att samla ihop era låtval i en Spotifylista, om de finns tillgängliga där. Är inte färdig än, men jag fortsätter när tid finns 🙂 .. länken finns i första inlägget också. Studio Forum - "Blir så jävla pigg"-spellista
Soundprocessingstudio Postat 13 juni 2013 Postat 13 juni 2013 Den här har jag gjort, hur bra som helst. Mycket tack vare att den aldrig behövt vara i närheten av någon datamaskin. http://soundcloud.com/user7908154/h-kan-nilsson-skat-n Men du spelar väll in på digitalporta?
ironman Postat 14 juni 2013 Postat 14 juni 2013 (redigerat) Here i go again har alltid varit min drivin force, Redigerat 15 juni 2013 av ironman
D Vibe Postat 15 juni 2013 Trådstartare Postat 15 juni 2013 Here i go again har alltid varit min drivin force, Vilken artist?
slejnard Postat 15 juni 2013 Postat 15 juni 2013 Whitesnake- here i go again. Bra låt! Vilken artist? . Citatet kom efter 😳
D Vibe Postat 22 augusti 2013 Trådstartare Postat 22 augusti 2013 Vet inte om Daft Punks nya singel nämnts, men den är enormt fantastiskt. "Lose yourself to dance".
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.