evilrocker Postat 5 juni 2013 Dela Postat 5 juni 2013 Någon som provat Mojaves rörmickar MA-200 för överhäng eller sång? Funkar bra eller låter sheisse? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 5 juni 2013 Trådstartare Dela Postat 5 juni 2013 Eller jag köper behringermickar istället? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Royer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 6 juni 2013 Trådstartare Dela Postat 6 juni 2013 Royer! Najeee din band-tönt 😉 har redan köpt två ma-200, och hade jag kört på bandmickar för överhäng så hade jag nog kört på Coles 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Äsch... ma-200 ser bra ut så då måste det låta gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 6 juni 2013 Trådstartare Dela Postat 6 juni 2013 Äsch... ma-200 ser bra ut så då måste det låta gött! Får hoppas det, fick sålt mina akg så jag köpte två ma-200 beg på GS, har betalt, hoppas dom skickas bara :S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 22 juli 2013 Dela Postat 22 juli 2013 Hur tyckte du det blev med Mojavena? Krister Broberg (ex Frasse i Tårtan) som har jazzstudio i 08 är helt förtjust i Mojave MA 100 till trummorna, det ska vara rörmickar som enligt honom mjukar till transienterna innan de hamnar i de digitala grejorna, han använder visst 24 kanals hårddiskinspelning... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.