Stinkey (oregistrerad) Postat 12 november 2004 Dela Postat 12 november 2004 Whiskey!!!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 12 november 2004 Dela Postat 12 november 2004 Whiskey!!!! 😉 Jepp, Highland Park, Orkney whisky förstås.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kill All Autotuner Postat 12 november 2004 Dela Postat 12 november 2004 Det är kontraproduktivt att mysa , så det vill jag inte . Jag brukar istället blöta ner mina strumpor i vasken, ta på mig dom igen , bara för att hålla mig på dåligt humör så jag kan skapa stor musikkonst , alltid blir nån irriterat över resultatet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 13 november 2004 Dela Postat 13 november 2004 ...goootth..vill ha Blir nog inga problem, av avataren att döma. tsss. =P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aquiesce Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 Äh... Gevalia brygg säger jag. GEVALIA BRYGG...säger jag bara. Alltså, GEVALIA BRYGG med en socker bit och bullar... Rokka fett. 😏 HA Gevalia är ju så himla fesigt... Zoega's Skånerost ska det vara! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 27 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2005 Ett nytt mystips från min sida. Lavalampa....mmm.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 27 januari 2005 Dela Postat 27 januari 2005 nä nä nä. Sakta i backarna här nu. Red bull eller alternativt Coca Cola är vad som gäller 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 Kaffe? Blearg Det är det värsta jag vet. Oboy ska det va. Har ni testat 2/3 oboy och 1/3 svart kaffe? Det är min favoritvariant. Det sägs att det var Voltaires favoritdryck också för den delen... 🙂 + 1/3 skvätt wiskey Mmmmmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.