Jump to content
Annons

Mystips


Pluffo

Recommended Posts

psykadelisk (oregistrerad)

En kopp kaffe byts till en kopp fin marockan i min ljuvliga vatten bhong,,.. sen blir det feta beats hela natten och kanske en folköl som bonus... Men det där med varma hörlurar lät toppen, får prova.. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 67
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Inget solljus! Om det är på dagen dvs. Helst ska det vara efter 22. Godis, cola, kaffe. Mjukisbyxor o t-shirt alt. morronrock i flis. Tigertofflor. Type O Negative's "October Rust" platta i lurarna med bra eq-inställning och Harpan. Ev. ngt mer avancerat spel. Bara inte för avancerat. Sedan kan man varva detta med att lyssna igenom gamla produktioner och mixa på pågående.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Risk för över Mys (av latinets: Mysus Pysus) kan ge biverkningar

i form av plysch-ångest, rödvinsnäsa, cafe latte darrningar, dimma,

prylfantasier och bohemtendenser.

Skulle vilja vända på frågan.

Vad gör ni när hemstudion krakilerar, ingenting funkar, och det låter sunk ?

Blir ni aggresiva, gråter, går på terapi, super ? Funderar ni på att sluta med musiken och börja brodera, spela bandy och se på såpa på TV istället då ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vilja vända på frågan.

Vad gör ni när hemstudion krakilerar, ingenting funkar, och det låter sunk ?

Blir ni aggresiva, gråter, går på terapi, super ? Funderar ni på att sluta med musiken och börja brodera, spela bandy och se på såpa på TV istället då ?

Starta en ny tråd! :rolleyes:

Själv har jag haft en löjligt kreativ period på över ett år nu, outputen verkar inte sina.

Fast just innan låg allt nere i två år, frustrationen var total, söp och slogs för fullt. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå kaffe, har funderat på hela den här cafévågen; hur många går egentligen in på ett café och beställer "en latte machiatto på peruanskt mörkmocka med bara en nysning socker och använd för tuuuusan minimjölk...." när dom i själva verket tycker det är goare med en slät kopp svart, men inte tycker det låter lika hippt?

(säger jag som tvärtom kan tycka att det är gott med mjölk i javat, men inte vill bli sedd levande med att försöka beställa nåt annat än en svart balja)

Link to comment
Dela på andra sajter

Föresten så är mitt bästa mystips att Pluffo byter tillbaka till sin gamla bild...

Det här kan misstolkas 😕 , men den såg faktiskt rätt mysig ut. 😎

Jo, jag kände att jag blev för mysig och gullig hela jag så jag var tvungen att skaffa mig lite respekt. Därför bytte jag till någonting som var lite mer ångest och ond bråd död. Jag är rätt nöjd själv 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag kände att jag blev för mysig och gullig hela jag så jag var tvungen att skaffa mig lite respekt. Därför bytte jag till någonting som var lite mer ångest och ond bråd död. Jag är rätt nöjd själv 😆

Då tycker jag att du samplar av det där skriket och spelar upp det för resten av oss på forumet så att ond bråd död sprider sig... 😕😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag kände att jag blev för mysig och gullig hela jag så jag var tvungen att skaffa mig lite respekt. Därför bytte jag till någonting som var lite mer ångest och ond bråd död. Jag är rätt nöjd själv 😆

Då tycker jag att du samplar av det där skriket och spelar upp det för resten av oss på forumet så att ond bråd död sprider sig... 😕😛

Akta vad du önskar dig. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

okeey theen..

ett varmt bad, med skummbad, och tända ljus, och ett vitt glas vin.. =)

Det var väl inte så farligt.

Låter mycket mysigt! Även om jag nog skulle föredra rött vin...

neeeh det ska vara vitt vin som bubblar lite...goootth..vill ha 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå kaffe, har funderat på hela den här cafévågen; hur många går egentligen in på ett café och beställer "en latte machiatto på peruanskt mörkmocka med bara en nysning socker och använd för tuuuusan minimjölk...." när dom i själva verket tycker det är goare med en slät kopp svart, men inte tycker det låter lika hippt?

(säger jag som tvärtom kan tycka att det är gott med mjölk i javat, men inte vill bli sedd levande med att försöka beställa nåt annat än en svart balja)

Jag älskar lyx-kaffe... och det är iten för att det låter space:at 😳

Annars är en kopp te och några mackor mitt i natten jäkligt mysigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå kaffe, har funderat på hela den här cafévågen; hur många går egentligen in på ett café och beställer "en latte machiatto på peruanskt mörkmocka med bara en nysning socker och använd för tuuuusan minimjölk...." när dom i själva verket tycker det är goare med en slät kopp svart, men inte tycker det låter lika hippt?

(säger jag som tvärtom kan tycka att det är gott med mjölk i javat, men inte vill bli sedd levande med att försöka beställa nåt annat än en svart balja)

Sthlm har blivit ett enda stort café-gettho, och nyligen har jag trillat

dit när jag köpt en espresso kanna för hemmabruk. Tidigare körde jag

med en vanlig balja svart, men espresso är som tjära med krut i och så slipper

man springa på muggen stup i kvarten... 🙂

Har aldrig förstått mej på socker, mjölk, kanel, latte, som mera liknar

bebis-kaffe, och som alla dessa caféshops gör buiness av. Det tar lika

lång tid för folk som beställer dessa specialvarianter som det tar att

få en Cuba libre special på krogen när man ändå bara vill ha en snabbfika.

Och varför serveras kaffe i glas ? Blir det godare då ?

Nu har jag gnällt färdigt... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå kaffe, har funderat på hela den här cafévågen; hur många går egentligen in på ett café och beställer "en latte machiatto på peruanskt mörkmocka med bara en nysning socker och använd för tuuuusan minimjölk...." när dom i själva verket tycker det är goare med en slät kopp svart, men inte tycker det låter lika hippt?

(säger jag som tvärtom kan tycka att det är gott med mjölk i javat, men inte vill bli sedd levande med att försöka beställa nåt annat än en svart balja)

Sthlm har blivit ett enda stort café-gettho, och nyligen har jag trillat

dit när jag köpt en espresso kanna för hemmabruk. Tidigare körde jag

med en vanlig balja svart, men espresso är som tjära med krut i och så slipper

man springa på muggen stup i kvarten... 🙂

Har aldrig förstått mej på socker, mjölk, kanel, latte, som mera liknar

bebis-kaffe, och som alla dessa caféshops gör buiness av. Det tar lika

lång tid för folk som beställer dessa specialvarianter som det tar att

få en Cuba libre special på krogen när man ändå bara vill ha en snabbfika.

Och varför serveras kaffe i glas ? Blir det godare då ?

Nu har jag gnällt färdigt... 😛

kaffe i glas är lätt goare på kaffe... vet inte varför... o de me socker o mjölk o skit har jag aldrig fattad.. fan här kör man hardcore ju!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...