laban1 Postat 3 juni 2013 Postat 3 juni 2013 DessvĂ€rre har jag problem med att hitta impulserna som kommer med Reverence đ Har skannat disken förgĂ€ves efter ett antal filnamn pĂ„ Impulser. NĂ„gon som vet sökvĂ€gen till "impuls mappen" i Cubase 7 Kör Cubase 7.0.4 32bit under W7 och har Ă€ven kollat Program Files (x86)/Steinberg och i ngn mapp som heter VSTSounds eller liknande utan resultat. Hoppas pĂ„ ngn som vet, eller tror ! Kör Cubase 7.0.4 och har inte haft igĂ„ng Reverence tidigare, sĂ„ jag Ă€r inte sĂ€ker pĂ„ att det nĂ„gonsin funkat.
D200 Postat 3 juni 2013 Postat 3 juni 2013 (redigerat) Googla sÄ finns det en instruktion till hur du gör, jag hade samma problem förut med. I Mediabay sÄ ska du bocka ur en viss mapp och sen bocka i den igen har jag för mig för att den ska hitta dem igen. Kolla typ "lost impulse Cubase" eller nÄt... Kolla hÀr: http://www.cubase.net/phpbb2/viewtopic.php?p=948224&sid=f12662c160b5de75f30dd08ffd7cd38c Redigerat 3 juni 2013 av D200
laban1 Postat 3 juni 2013 TrÄdstartare Postat 3 juni 2013 Tack för input ! Dock inte lyckats lösa Àn..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.