Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag hittade en film med en hund med gehör. Den verkar äkta och jag måste säga att jag blev imponerad. Trodde det bara var människor som hade förmåga till gehör.

Dock får man naturligtvis skilja på gehör och musikalitet.

http://www.youtube.com/watch?v=Y82sYIDxDoc

Annons
Postat

Bland det märkligaste man sett på länge. Hunden kollar inte ens var den sätter tassen alla gånger. Bara poff liksom.

Det här hade man aldrig trott om man inte sett det.

Postat

Pitch bull terrier 😆

Nä, Golden Receiver:)

😆😄

+1:or all over 🙂

Postat

Skulle inte vara förvånande alls om djur med utvecklad hörsel hade absolut gehör, "på djurs vis", nästan mer tvärtom med tanke på hur känsliga deras sinnen är. Men vid 0:31 syns det tydligt att videon är klippt av någon anledning, plus att hon verkar hela tiden säga vilken ton hon spelar. Och även om det inte betyder fusk, så lutar hon sig åt det hållet tonen finns på klaviaturen eller vad det nu är. Ändå härlig video och oavsett verkar hunden skitduktig.

Postat

Är inte flöjten litet falsk i kombination med pianot? 😱

Absolut. Flöjten är ostämd internt också. Men det gör det inte mindre imponerande.. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.