Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Jordloop, skönt som fan, kör på med lite rootsbeats och du skapar ny världsmusik med spännande lågfrekvenser som gör alla helt tokiga, dancecraze!

RichieRich (oregistrerad)
Postat

jordbrumm kör allt ifrån samma kontakt typ uttag som du sen kopplar förgrennings dosor på högtalare allt på samma dosa

Postat (redigerat)

jordbrumm kör allt ifrån samma kontakt typ uttag som du sen kopplar förgrennings dosor på högtalare allt på samma dosa

Det är så jag gör. ändå är problemet där.

får väl labba mera idag... antar att det är sånt här man inte kan "räkna ut" 🙂

Redigerat av Martin
Postat (redigerat)

har hittat felet nu, det var min PSU-unit till mitt ljudkort som börjat faila.... det hummar i den även när man lägger örat mot. jag skrev detta till steinberg och hoppas på hjälp från deras sida...

The PSU on my Steinberg MR816 has died and makes a hum.

Dear Steinberg, please help me. My PSU-unit that came bundled with my mr816 has begun to show malfunction. It makes a humming sound hearable when you put in next to your ear and listen to it. And the preamps inside the mr 816 unit + headphone mix, also have this humming sound.

I tried several electrical outtakes in my studio, and ruled out every single other source of failure.

I would like to have a new PSU-unit sent to me in Sweden.

Can you help me?

Sincerly,

Martin

Redigerat av Martin

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.