Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Får en massa mail från Reverb Nation. Tror de vill att jag ska lägga ut låtar där...

Borde jag göra det? Är det nåt skit som bara irriterar och tom kostar pengar?

Misstänksam mot allt - 55

Annons
Postat

Reverb Nation är skitbra! Dem har väldigt mkt bra saker som hjälper dig sprida musiken globalt online. Massa promotionpaket man kan köpa, om man vill. Sen får man mail varje vecka om hur många nya fans mat fått ect. Den kan koppa ihop youtube, facebook-grupper och massa sånt. Funkar kanonbra helt enkelt. Du kan också sälja din musik där.

Postat

Reverbnation är gratis. Det enda som kostar är om du vill ha hjälp med att komma ut med musiken, göra reklam osv.

Helt klart skall du gå med, Nilsson.

Postat

Reverbnation är gratis. Det enda som kostar är om du vill ha hjälp med att komma ut med musiken, göra reklam osv.

Helt klart skall du gå med, Nilsson.

Logga in via Facebook är ett alternativ, törs man det? Låter ju "lämpligt" som vi säger i Ljusne...

Postat

Jaha... Satte mig ned o började ladda iväg en låt, allt skulle vara fantastiskt som vanligt. Och gratis som vanligt. Efter mycket duttande o väntande är jag nu på en sida där de (fast allt ska vara gratis) vill ha reda på mitt kreditskortsnummer. Aldrig i helvetet får de det. Kan det här vara en variant på Nigeriabrev?

Postat (redigerat)

Du "duttade" kanske fel och valde ett alternativ dom vill ha betalt för!? Reverb Nation ska vara seriösa enligt vad jag hört i alla fall.

edit: Kollar man här så är det bara basic som är riktigt gratis! 8MB räcker ju bara till 1 max två korta låtar ju! http://www.reverbnation.com/main/pricing

Redigerat av hegobald
Postat

edit: Kollar man här så är det bara basic som är riktigt gratis! 8MB räcker ju bara till 1 max två korta låtar ju! http://www.reverbnat...om/main/pricing

Vet inte om det är något nytt, men jag har 10 låtar ute och har inte betalat ett öre. Och inte har jag angett något kreditkortsnummer heller....

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.