makkan Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Helu... Kör Logic 9.1.8. i 64bit.. Alla pluggar funkar perfekt... utom Sylenth. Då ska ju AU bryggan komma väl till pass... Icke sa Nicke.. Jodå, den kickar igång o man klickar på den så dyker Sylenthkonsollen upp o man kan byta ljud o skruva parametrar mm... MEN när man ska spela på klavvet så kommer inget ljud!? Inte förrän man klickar på Logicfönstret igen får man ljud, men då försvinner ju Sylenthkonsollen... Så för att byta ljud mm måste man alltså klicka på bryggan igen men då hör man inte vad man gör... sjuuukt irriterande 🙁 Så efter ett obesvarat supportmail till Lennar Digital rotade jag vidare o fick tips om JBridge.. Skulle tydligen vara ett kanonalternativ till Logics brygga som fö verkar rätt kass.. Demo på JBridge installerades o nu sitter jag här o får det inte att funka.. Kollat på J's sida efter tips men den walkthrough som finns blev jag inte klokare av så.... Nu undrar jag om det finns någon här som sitter med JBridge o kan ge tips på hur man ställer in den o får den up'n'running 😉 Anyone? fö så tycker jag att de e rätt dåligt att Sylenth som e en sån stor o erkänd plug inte finns i 64bit.. sucky Lennar... very sucky indeed..
pme (oregistrerad) Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Jag antar att du menar jbridgeM för mac osx. Den har ännu bara stöd för VST.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.