Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenare!

Jag spelar i ett band

Vi heter Writing The Future frÄn Göteborg. Vi har hÄllt ihop i 3 Är.

Vi har spelat in ett par lÄtar.

IgÄr slÀppte vi vÄr debut musikvideo frÄn vÄr uppkommande konceptslÀpp, inspirerat av de fyra klassiska elementen - jord, vind, vatten och eld:

Denna lÄten gÄr under elementet jord.

Om ni gillar fÄr ni gÀrna dela klippet sÄ fler fÄr ta del av det. Det Àr jag tacksam över och hade uppskattat.

SÀg gÀrna vad ni tycker om inspelningen.

Saker vi kan tĂ€nka pĂ„ och förbĂ€ttra framöver eller nĂ„got som vi lyckats med 🙂

Tack pÄ förhand.

VĂ€nligen

Carlyle

www.facebook.com/writingthefuture

Annons
Postat

Tjena!

Jag gillar lĂ„ten som fan, riktigt tight! Videon Ă€r vĂ€l helt okej, men bra för att vara amatörgjord. Snygg brud ocksĂ„ 😉 Dock sĂ„ Ă€r jag lite kluven till ert scensprĂ„k (ser lite kul ut nĂ€r ni skuttar pĂ„ plats) och sĂ„ngarens skor som ser mer ut som tofflor. Men det Ă€r bara ytligt skit frĂ„n min sida, bryr er inte om det 🙂

Keep it up!

Postat

Tjena!

Jag gillar lĂ„ten som fan, riktigt tight! Videon Ă€r vĂ€l helt okej, men bra för att vara amatörgjord. Snygg brud ocksĂ„ 😉 Dock sĂ„ Ă€r jag lite kluven till ert scensprĂ„k (ser lite kul ut nĂ€r ni skuttar pĂ„ plats) och sĂ„ngarens skor som ser mer ut som tofflor. Men det Ă€r bara ytligt skit frĂ„n min sida, bryr er inte om det 🙂

Keep it up!

Huggy, jag hÄller med dig fullt ut. Vi tycker ocksÄ den Àr nÄgot amatörmÀssig.

VÄra kommande produktioner lÀr bli bÀttre.

Och sĂ„ngarens skor ser lite ut som tofflor. Vi köpte de innan inspelning, de billigaste vi hittade 😉

Dela gĂ€rna videon 🙂

Postat

Haha 😄 jag tkr ni ska köra mer duck-stance och köra hela grejen helt ut sĂ„klart.

haha 😉

Overall, detta Àr ju lite av ett "studioforum"

hur Àr produktionen?

soundet?

nÄgot vi kan tÀnka pÄ och förbÀttra framöver?

Postat

Jag tycker att det Ă€r kul att nĂ„gon vĂ„gar försöka sticka ut lite i genren, semesterklĂ€der och telecasters Ă€r ju inte sĂ„ himla vanligt 🙂

Inte riktigt min musik annars, Àven om jag tyckte att det rent produktionsmÀssigt lÀt vÀldigt snyggt.

Det jag tÀnker pÄ som förbÀttringen vore att försöka fÄ sÄngaren att variera sig lite mer. Nu lÄter det som om han sjunger exakt 100% hela tiden. Som sagt, kanske Àr jag som Àr ovan med sÄdan hÀr musik, men nÀr jag hör en del andra band med liknande sÄngstil tycker jag ÀndÄ det lÄter som om dom varierar rösten mer.

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Om man stÀnger av ljudet sÄ skulle man tro att ni spelar gyllene tider eller bob hund lÄtar typ.....

SÄngen Àr vÀl entonig och skrikig sÄ att det blir tjatigt, annars lÀt det schysst.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.