djonas Postat 21 mars 2005 Dela Postat 21 mars 2005 * LÅTNAMN: Making Progress * ARTIST/GRUPP: Jonas Ekestubbe * GENRE: Drum n´bass jazz * LÅTLÄNGD: 04:51 * KOMPOSITÖR: Jonas Ekestubbe * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 6,67 megabyte * STATUS: Färdig demolåt fast på skoj 😆 * LÅTLÄNK: Making Progress Hallo där! Jag fick ett litet plötsligt infall att göra en drum n´bass jazzlåt på en liten melodi jag kom på på guran. All kritik är som vanligt välkommen. Ska sägas att jag är nybörjare vad gäller både drum n´bass och jazz så håll er i röven. 😛 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 21 mars 2005 Dela Postat 21 mars 2005 Jag gillar jazz 😄 . jag hatar drum 'n bass 😆 . men jag gillar det här? 😛 Hmm.. Tyckte att det lät mera fusion funk än jazz faktiskt. Det skulle vara saxen eller vad det var som va lite jazzig. Bra jobbat. Kände faktiskt inget gung alls i låten, men bra var det. 😄 //AEM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 mars 2005 Dela Postat 21 mars 2005 Jajemensan säger jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 22 mars 2005 Dela Postat 22 mars 2005 (redigerat) Nybörjare? Bah! Och så otroligt tight! Du verkar ha koll på varenda 128-del. Coolt och sanslöst proffsigt men monoton ackordslinga. Redigerat 22 mars 2005 av (e)qualitymusic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 22 mars 2005 Dela Postat 22 mars 2005 Känns inte drumnbass så mycket. Mer bingolottoorkestern när dom är välrepade. Känns lite yxigt programmerat här och var (basen framförallt). Men välljudande och välspelade gitarrer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rastaman Postat 24 mars 2005 Dela Postat 24 mars 2005 * LÅTNAMN: Making Progress * ARTIST/GRUPP: Jonas Ekestubbe * GENRE: Drum n´bass jazz * LÅTLÄNGD: 04:51 * KOMPOSITÖR: Jonas Ekestubbe * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 6,67 megabyte * STATUS: Färdig demolåt fast på skoj 😛 * LÅTLÄNK: Making Progress Hallo där! Jag fick ett litet plötsligt infall att göra en drum n´bass jazzlåt på en liten melodi jag kom på på guran. All kritik är som vanligt välkommen. Ska sägas att jag är nybörjare vad gäller både drum n´bass och jazz så håll er i röven. 😳 Mvh / djonas känns inte som just dom hära melodierna passar med trumm kompet med det är ju tajt men skulle inte lyssna på det i vanliga fall men det känns som vi har något gemensamt i musik håller på mycket med world music, lite peter gabriel stuk( med det menar jag inte musiken rakt av men lite åt det hållet) reggae drum&bass och konstig musik hoho kul att höra att det finns andra liknande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Albert.D Postat 24 mars 2005 Dela Postat 24 mars 2005 Jag tycker att det här svänger bra.. Men jag tycker att bas gitarren skall ha en lite mer klar ljudbild, den låter lite dov. A.D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.