Meidenberg (oregistrerad) Postat 12 juni 2013 Dela Postat 12 juni 2013 har jobbat på en hel del med bordet och gjorde lite ändringar så den blir något mitt i mellan första och andra skisserna. har inte spännt fast skinnet runt "läppen i fram än men det fixar jag ikväll, ska fräsa kanterna på andra ek-biten, olja och kapa rackskenorna till andra boxen nu och förhoppningsvis hinner jag kapa och dra fast stålramarna och benen ikväll, måste dock slipa och lacka dom. det går för övrigt att skruva isär hela bordet "ikea-style" vilket är ett måste om jag ska kunna få det på plats hehe... byggbilder och bättre fotografier kommer så fort jag är klar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wellness music Postat 12 juni 2013 Dela Postat 12 juni 2013 Jäklar vad snyggt!!! Möbelsnickare? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Meidenberg (oregistrerad) Postat 12 juni 2013 Dela Postat 12 juni 2013 Jäklar vad snyggt!!! Möbelsnickare? 🙂 haha tack! nä har aldrig hållt i hälften av verktygen jag använt tidigare, köpte en handöverfräs och insåg att det är det roligaste jag gjort så nästan varenda liten kant är fräst på nått sett 🙂 tänker inte ens nämna hur mycket spackel det har gått åt till den här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Meidenberg (oregistrerad) Postat 13 juni 2013 Dela Postat 13 juni 2013 Äntligen så är bordet på plats men mycket som ska skruvas i, tog en paus och testade kameran lite... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 juni 2013 Dela Postat 13 juni 2013 Blir finelifint det där. Glöm inte fräsa plats för kaffekoppen också 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Meidenberg (oregistrerad) Postat 13 juni 2013 Dela Postat 13 juni 2013 Blir finelifint det där. Glöm inte fräsa plats för kaffekoppen också 🙂 Tack! nä det måste jag ju fixa på något sätt : D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Prolapse Postat 9 november 2013 Dela Postat 9 november 2013 Satan vad clean det såg ut! Sjukt snygga ritningar, hoppas slutresultaten blev bra! Har du några nya bilder att lägga upp för att visa hur Studion ser ut nu? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.