Växjölirarn Postat 8 maj 2013 Postat 8 maj 2013 Tjaba! Jag undrar om det finns några adaptrar som möjliggör att jag kan ha både min GAP preamp och saffire 6 usb i ett och samma rack. De är halvmodeller så man tycker att det borde fungera? Tips på billiga racklådor och "ställningar" att ha racken i, inte lådor som man tar med på turne liksom, utan en rackhylla som skall stå på skrivbord etc tas gärna emot.
Lundin Postat 8 maj 2013 Postat 8 maj 2013 (redigerat) Kolla här. Adam hall tas in i Sverige av Luthman (eller om det var Fitzpatrick) / 4Sound om du inte beställer själv Redigerat 8 maj 2013 av Lundin
Växjölirarn Postat 8 maj 2013 Trådstartare Postat 8 maj 2013 Ahh FETT nice, tack! Bra pris också! Tusen tackckckck!
stegrarn Postat 8 maj 2013 Postat 8 maj 2013 Kolla här. Adam hall tas in i Sverige av Luthman (eller om det var Fitzpatrick) / 4Sound om du inte beställer själv Adam Hall distribuerar sina produkter direkt mot musikhandeln så deras grejor går att beställa i vilken musikaffär som helst som är återförsäljare för dom.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.