SadamJR Postat 30 april 2013 Postat 30 april 2013 Det finns i många avdelningar ett antal nitade trådar. Flera av dessa är dock inaktuella. Tror rekordet är en nitad tråd där ingen skrivit sen 2005. Dax för en översyn?
Claes Holmerup Postat 30 april 2013 Postat 30 april 2013 ...fast nitade trådar ska ju vara sådana som har ett innehåll som är av allmänt intresse, med matnyttig information - och det behöver inte innebära att det fortfarande ska skrivas i dem. för att de ska få fortsätta vara nitade...
SadamJR Postat 30 april 2013 Trådstartare Postat 30 april 2013 Saken är att många av dessa nitade trådar nästan inte har några inlägg, vilket tyder på att intresset in är så högt, vilket det väl förutsattes va när man nitade tråden?
Claes Holmerup Postat 30 april 2013 Postat 30 april 2013 Även om det bara finns ett enda inlägg, så kan ju tråden innehålla viktig information kring ett ämne. Att en tråd blir populär att skriva i, har aldrig varit något kriterium för nitning, utan det är infon som tråden innehåller som är avgörande.
SadamJR Postat 30 april 2013 Trådstartare Postat 30 april 2013 Dessutom tyx det mig som om en hel del information är föråldrad, och att många länkar är döda.
SadamJR Postat 30 april 2013 Trådstartare Postat 30 april 2013 Men är det bara jag som tycker så så har jag säkert fel.
Naymari Postat 30 april 2013 Postat 30 april 2013 Håller med. Speciellt i de DAW specifika ämnena. Där kan ju viss info vara utdaterad inom ett år.
FreudianSlip Postat 30 april 2013 Postat 30 april 2013 (redigerat) ..då behöver de nitade trådarna uppdateras, kan ju göras enkelt med ett mail med den nya infon till en admin för den som känner sig provocerad/uppmanad. Nitade trådar fyller en viktig funktion genom att den for nya medlemmar el. intresserade av forumet kan få snabba svar på allmängiltiga frågor i ämnet. Sen att det startas trådar stup i ett om samma sak är en annan sak, men det kan väl antagligen bero på att de är eftersatta.. Redigerat 30 april 2013 av FreudianSlip
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.