Gäst Postat 25 april 2013 Postat 25 april 2013 Hej Jag söker ett samarbete med någon som är duktig på elektronisk musik. Jag kan inte sätta fingret på exakt vad jag söker efter, då jag aldrig sysslat med sån musik innan. Men jag vill ha industriljud, samplingar och en massa elektroniska oljud för att kunna få till ännu mera kaos i musiken. Detta ännu inte namngivna band planerar att enbart fungera som ett studioprojekt. Närmaste influens som jag tänka på är gruppen Anaal Nathrakh. Låtarna i länkarna är enbart grova demos. Så ifall någon är intresserad av ett samarbete så tveka inte att höra av er. // Pär
sadomachine (oregistrerad) Postat 26 april 2013 Postat 26 april 2013 Låter ju skittrevligt... jag hade gärna hjälpt till om jag hade haft tid. ...
VayzeriA Postat 26 april 2013 Postat 26 april 2013 Hej Jag söker ett samarbete med någon som är duktig på elektronisk musik. Jag kan inte sätta fingret på exakt vad jag söker efter, då jag aldrig sysslat med sån musik innan. Men jag vill ha industriljud, samplingar och en massa elektroniska oljud för att kunna få till ännu mera kaos i musiken. Detta ännu inte namngivna band planerar att enbart fungera som ett studioprojekt. Närmaste influens som jag tänka på är gruppen Anaal Nathrakh. Låtarna i länkarna är enbart grova demos. Så ifall någon är intresserad av ett samarbete så tveka inte att höra av er. // Pär Kolla in www.freesound.org Där har du en mängd samlingar samplingar, bara att skriva in vad du söker för "ljud" . Rena och klara ljud. Lite halv bra/dåliga. Vissa kan behövas att redigeras lite. Men har använt en del med mkt bra resultat =)
Teo Postat 26 april 2013 Postat 26 april 2013 Hitta någon som har Komplete med Heavyocity damage. Det paketet har alla oljud du behöver!
Gäst Postat 26 april 2013 Postat 26 april 2013 Tack för alla tips. Kollade upp Heavyocity damage på youtube och det är exakt såna prylar jag är ute efter.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.